چاپ مقاله برای بورسیه
نوشته شده توسط : adorn

نوشتن مقاله برای بورسیه یکی از عناوین پر جستجو در دنیای وب است. همواره کسانی که رویای خروج از کشور به‌واسطه تحصیلات آکادمیک را در سر می‌پرورانند به دنبال انجام این پروسه و دریافت این کمک‌ هزینه یا فاند هستند. البته بورسیه به اشکال مختلفی توسط دانشگاه‌ها و مراکز تحصیلی به دانشجویان پرداخت می‌شود.

برخی از آن‌ها صرفاً هزینه تحصیل را می‌پردازند و در برخی کشورها و دانشگاه‌های سطح بالاتر این هزینه شامل طیف وسیع‌تری یعنی هزینه خوابگاه، زندگی معمولی دانشجویی و… نیز خواهد شد. به طبع مثل هر آزمون و ورودی دیگری شما برای دریافت بورسیه نیز باید تمامی پیش‌نیازها را لیست کرده و تک‌تک به سراغ آن‌ها بروید.

منظور این است که در مسئله اپلای یا پذیرش مقاله برای بورسیه در یک دانشگاه صرفاً داشتن رزومه قوی و یا نمره خوب ملاک نیست.

بلکه بسیاری از دانشگاه‌ها در مقاطع تکمیلی تحصیلی از شما مقاله می‌خواهند. در ایران نیز مراکز زیادی به دلیل داغ بودن تب درخواست دریافت بورسیه اقدام به ارائه خدمات در این حیطه و زمینه موضوعی می‌کنند.

نمونه چاپ مقاله برای بورسیه

در واقع چاپ مقاله برای بورسیه یک روش مکمل است که شانس شما را بالاتر می‌برد. این مورد در کنار پروپوزال، نمرات و همین‌طور رشته تحصیلی و خواستگاه کشور مقصد می‌تواند از جمله تأثیرگذارترین روش‌ها برای رسیدن به این مسئله باشد.

اما چگونه می‌توانیم ازروی نمونه مقاله‌های یک مرکز علمی و یا وب‌سایت در مورد انتخاب آن تصمیم بگیریم و عملیات نوشتن مقاله برای بورسیه را به آن‌ها بسپاریم. در این مورد نکات ریزودرشت زیادی در سطح اینترنت موجود است.

یکی از آن‌ها بر پایه نیازهای یک کشور از نظر ادبیات پژوهشی، اجتماعی، منطقه‌ای، تجاری و صنعتی خواهد بود. مثلاً کشور آلمان در ابعاد صنعتی و توسعه پلتفرم‌های هوش مصنوعی نیاز به مقالات گسترده و متنوعی خواهد داشت. دانشگاه‌های این کشور نیز از مقاله‌هایی با این موضوع استقبال می‌کنند. مثلاً در کشورهای دیگر شما می‌توانید با ارائه مقاله‌ای جامع در خصوص مهندسی صنایع و معادن، پزشکی و… به‌راحتی اپلای شده و بورسیه آن کشور و یا دانشگاهی مطلوب دریافت کنید.

چهارچوب کلی مقالات بورسیه

ضمن این که مقاله‌های ISI برای خودشان یک چهارچوب و یا در اصطلاح دنیای توزیع نوشتاری فونداسیون خواهند داشت. نباید در مقاله از اضافه و کم‌گویی استفاده کنید. اصطلاحات کلیدی در عناوین مقاله‌ها می‌تواند به‌مراتب تأثیرگذار باشد. ضمن این که مقاله یافته‌های پژوهشی طلب می‌کند. یعنی لازم است که در زمینه مرتبط تحقیقات شده و چکیده‌های مفید تحقیقات در دسترس مخاطب و خواننده محتوا قرار بگیرد.

گام بعدی که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید زمان‌بندی درست برای نوشتن مقاله است. تحقیقات در این حوزه زمان زیادی را طلب می‌کند. اما مؤسسات این کار را قبلاً انجام داده و یا بهتر است بگوییم راه در روی نوشتار و ویراست این مقالات را به‌خوبی بلدند. همین‌طور این زمان‌بندی نباید به دیگر اهداف شما لطمه بزند.

به‌هرحال هرکدام از ما برای دریافت ویزا و یا اخذ اقامت تحصیلی آمال و آرزوهایی در ذهن خود داریم. یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که معمولاً در هنگام چاپ مقاله علمی پژوهشی با آن روبرو می‌شوید مربوط به انتخاب زمان برای شروع کار است.





:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: