نوشته شده توسط : adorn

برای به جریان انداختن انرژی مثبت با توجه به علم فنگ شویی باید از اصول متعارفی پیروی کرد تا بهترین اثر و انرژی را بتوان از محیط دریافت نمود. فنگ شویی یعنی خلاقیت و داشتن انعطاف در طراحی و دکوراسیون و برای دستیابی به نتایج مثبت باید صبور باشید. بعضی از نتایج در بعضی از مکانها به یک بازه زمانی احتیاج هست. در اجرای فنگ شویی نباید حساس باشید و افراط داشته باشید هر کجا که حساسیت باشه و افراط گری حضور داشته باشه انقباض وجود داره و انقباض داشتن یعنی فنگ شویی بد.خیلی رو انجام فنگ شویی فکر نکنید و فنگ شویی رو راحت بگیرید. به نتایج فکر کنید این قانون در به ثمر رسیدن نتایج فنگ شویی  تاثیر بسزایی خواهد داشت.البته راهکارهایی برای گرفتن نتایج زودتر وجود داره ،می توانید از فنگ شویی شخصی و محاسبه عدد کوا برای گرفتن نتیجه زودتر و بهتر استفاده نمایید و انرژی ها را سریع تر برای خود فعال نمایید.

مواردی هست که فنگ شویی بد به بار میاره 

1- بی نظمی، در فنگ شویی، بی نظمی، تعادل را از بین می برد و فرهنگ مثبت اندیشی را به منفی گرایی تغییر خواهد داد.

2-توجه به خواست دیگران در دکوراسیون فنگ شویی بد به بار میاره 

3-پرهیز از معجزه گرایی علم فنگ شویی معجزه نمی کند. برای نتیجه گرفتن از فنگ شویی نیاز به صبر و حوصله هست زمانی که شما تغییر یا جابجایی را به صورت اصولی و دقیق انجام می دهید انرژی ها باید مسیر و راه خود را پیدا کنند تا به نتیجه برسند.

4- مثبت اندیشی در علم فنگ شویی باید ذهن شما هم فنگ شویی شود به این نکته توجه کنید زمانی که شما همچنان به انرژی منفی و نشدن ها بیاندیشید.

5- دور کردن وسایل کهنه و قدیمی از خانه

6-توجه ترس ها و نگرانی ها در جذب انرژی های منفی موثر است

از شر ترس ها و نگرانی هایتان خلاص شوید. شما می توانید فهرستی از ترس ها و نگرانی هایتان را بر روی یک کاغذ بنویسید. اگر خانه تان لبریز از خاطرات ناراحت کننده است، به فکر جابجایی و نقل مکان به خانه جدید دیگری باشید.

روانشناسان و حتی پزشکان اعتقاد دارند که سبک تفکر و سطح خوش بینی با مسایل روزمره، در شاد زیستن و مثبت اندیشیدن انسان ها نقش دارد

چیدمان اشیانحوه قرار گیری آنها- ذهن و فکر

نحوه قرار گیری آن ها در خانه افراد، در جذب سیگنال های انرژی مثبت تاثیر گذار خواهد بود. آنچه در محیط ما به عنوان دکوراسیون و چیدمان مطرح می شود از ذهن و فکر ما بر محیط اطراف ما تاثیر گذار خواهد بود.

انرژی های مثبت در کائنات و به طور یکسان برای همه افراد وجود دارند و برای جذب آنها، ابتدا باید بستر روح و جان را از انرژی های منفی تهی کنیم.  تهی کردن روح و ذهن خود از ان چه مانع جذب سیگنال های انرژی مثبت می شود.

جذب سیگنال های کیهانی انرژی مثبت- تلاش مستمر و مداوم برای خلق فرصت های نیکوخلق فرصت مبتنی بر صلح طلبی و رفاه -دوست داشتن و دوستدار بودن است !

به کمک تصویر ذهنی مناسب می توانیم زندگی خود را متحول سازیم !

باید خود را حتی در شرایط تنهایی ، در محاصره اشخاص پر مهر و محبت ببینم !

در کدام خانه احساس آرامش بیش تری خواهید داشت!؟

در کدام خانه می توانید راحت تر فکر کنید!؟

در کدام خانه می توانید خلاقیت خود را پرورش دهید!؟

در کدام خانه شاد زیستن را می توان تجربه کرد!؟

تاثیر متقابل ما و اشیا آن چه مسلم است و تقریبا شکی در آن وجود ندارد، ما از اشیا و اشیا از ما تاثیر می پذیرند!

نتیجه گیری

با توجه به موارد گفته شده در بالا و روان شناسی فنگ شویی می توانیم به صورت خلاصه به موارد گفته شده در زیر اشاره کرد.

با فکر و اندیشه مثبت می توانید بهترین ها را برای خود به ارمغان بیاورید !

با افکار منفی فقط به کائنات انرژی منفی انتقال می دهید !

همیشه باید فضایی برای انرژی مثبت خالی داشته باشید !

چگونه می توانید انرژی در خانه و در تمام محیط های خود احیا کنید؟

احیا کردن انرژی در خانه و در تمام محیط های ما امری بسیار مهم است ! تا زمانی که ما نتوانیم انرژی های پیرامون خود را شناسایی کنیم و برای رفع انرژی های نامناسب در محیط و یا حتی ذهن خود تلاش نکنیم دچار مشکل خواهیم شد.

وقتی که انرژی در خانه ای افت می کند و یا می میرد، ساکنین خانه دچار کسالت و ناامیدی می شوند.

احیا کردن انرژی در خانه با رفع انباشتگی و پاکسازی

انجام بازسازی و احیا انرژی در خانه

احياي زندگي

1-اثر موسیقی های بیکلام و آرامبخش برای جذب انرژی های مثبت و تاثیر فنگ شویی بیشتر

۲-  تاثیر فنگ شویی در پوشیدن لباس تیره رنگ و لباس روشن

۳-تاثیر حمام گرفتن با نمک برای دفع انرژی های منفی از بدن

4- دست زدن و برای افزایش انرژی و فعال شدن سیستم ایمنی بدن با کف دست ماهیچه های ساق پا را سریع بمالید و ۱۸ بار این کار را بدون فاصله تکرار کنید.

۵-ماساژ دادن گوش جهت تحریک انرژی های بدن

۶-تاثیر شکر گذاری از خداوند جهت دریافت انرژِی مثبت از خدا خطاها و ناراحتی هایی که از دیگران دارید را ببخشید.فقط به خوبی های دیگران و اطرافیانتان نگاه کنید.اهداف و آرزوهایتان را بنویس و برای رسیدن به آنها تلاش کنید.سعی کنید که صفات مثبت خود را افزایش بدهید.در هر حادثه ای فقط به جنبه مثبت آن نگاه کنید.لطف و رحمت الهی نهفته است و آن را در نظر بگیرید.

۷- ایجاد تغییر متفاوت در ظاهر خود در مدل لباس و نوع آرایش می تواند شادابی و نشاط خاصی بدهد.

۸- تاثیر گیاهان خانگی در شادابی روحی محیط زندگی خود را با گیاهان و گل های زیبا بیارایید،

۹-غذاها و میوه جات در شادابی روحی جسمی و سلامتی بسیار مهمه به اندازه غذا بخورید نه کم و نه زیادو….

۱۰- تاثیر عطرهای خوش بو در تقویت چاکراهای بدن و افزایش سطح انرژی های مثبت

۱۱-  استفاده از اسفند و کندر و عود برای دفع انرژی های منفی از محیط کاری و منزل

توجه کنید ! هر چند روز یکبار اسفند و کندر و عود دود کنید تا انرژی های منفی محیط از بین برود. استفاده از جوشانده آب اسفند و اسپری آن و یا اسپری آب نمک و یا استفاده از کاسه تبتی و ایجاد ارتعاش صوتی در هفت لایه کاسه در محیط ، انرژی های منفی را از بین می برد و فضای خود را پاکسازی می کنید. هر چه سطح انرژی منفی در محیط کمتر باشد و چرخش انرژی مثبت را افزایش دهید می توانید تاثیر فنگ شویی را بیشتر احساس کنید.

نکات کاربردی استفاده از تلویزیون (منزل و محل کار)

تلویزیون در فنگ شویی و جای قرار دادن آن در محیط ما کجاست؟

تلویزیون در فنگ شویی و انرژی آن مانند رایانه‌ها و سایر قطعات الکترونیکی می‌باشد که محل قرارگیری آن بسیار مهم است. زیرا آنها انرژی‌ای را منتشر می‌کنند که همیشه مثبت نیست! باید توجه داشته باشید که تلویزیون در کدام موقعیت از خانه قرار می‌گیرد.

از نقشه Ba Gua برای قرار دادن لوازم الکترونیکی  و تلویزیون در فنگ شویی می‌توانید استفاده کنید.به‌عنوان‌مثال ،قرار دادن آن در گوشه ای که امیدوارید چی را بالا می برد و می توانید از تاثیر مثبت انرژی تلویزیون در فنگ شویی استفاده کنید. به عنوان مثال :بخش شهرت (جنوب) بخش ارتقای شغلی (شمال غرب) بخش خلاقیت (غرب) از رایانه خود می‌توانید برای تحقق دادن به اهداف کلی خود استفاده کنید در صورت امکان در بخش دانش، ارتقای شغلی یا ثروت استفاده کنید. تلویزیون به عنوان ابزاری فعال و با انرژی در فنگ شویی یاد می شود بنابر این می توانید در جهات مثبت خود بر اساس عدد کوا برای فعال کردن انرژی این جهات استفاده کنید

ضررهای لوازم الکترونیک و تلویزیون را حذف و یا به حداقل برسانید.



:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

استخراج مقاله از پایان نامه می‌تواند سبب پیشرفت تحصیلی و شغلی شما شود چرا که در بسیاری از دانشگاه‌ها مجوز دفاع از پایان‌ نامه در مقاطع کارشناسی‌ارشد و دکترا منوط به  تبدیل پایان نامه به مقاله است. داشتن مقاله سبب کسب اعتبار و امتیازات مهمی برای پذیرش در مصاحبه دکترا، ارتقا شغلی و حتی گاهی یافتن شغل نیز می‌شود. علاوه بر اینها اگر قصد گرفتن پذیرش تحصیلی در دانشگاه‌های معتبر خارج از کشور را دارید، بدون تردید وجود مقالات در رزومه شما، تاثیر زیادی در افزایش شانس پذیرش‌تان خواهد داشت. استخراج مقاله از پایان نامه برای افرادی که پایان نامه خود را به زبان فارسی یا انگلیسی (یا زبان های دیگر) تهیه کرده اند یا در حال آماده سازی آن می باشند و مایل هستند از پایان نامه خود یک یا چند مقاله استاندارد استخراج کرده و به چاپ برسانند مناسب می باشد. این نکته را در نظر داشته باشید که منظور از استخراج مقاله تبدیل پایان‌نامه به مقاله می‌باشد بدون افزودن هیچ بخش دیگری برخی افراد چنین تصور می‌کنند که استخراج مقاله به این معنی می‌باشد که برداشت مفهومی از پایان‌نامه در قالب جملات و قسمت‌های دیگری معرفی شود ولی چنین نمی‌باشد و استخراج یعنی بخش های پایان‌نامه تبدیل به مقاله شوند

بسیاری از پژوهشگران با صرف زمان و هزینه زیاد پایان نامه بسیار خوبی تهیه می کنند اما به دلیل عدم آشنایی با فنون استخراج یا نگارش مقاله موفق به تبدیل کردن آن به مقاله استاندارد نمی شوند به همین دلیل مقالات آنان پس از سابمیت به سرعت ریجکت می گردد. این موضوع علاوه بر اینکه موجب از دست رفتن زحمات فرد می شود باعث دلسردی وی از ادامه کار پژوهشی نیز می گردد.

هزینه استخراج مقاله از پایان‌نامه

 درتعیین هزینه استخراج مقاله از پایان‌نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری، توجه به محتوا و مباحث بیان‌شده در پایان‌ نامه پراهمیت است که معین می‌کند امکان نگارش چند مقاله از این پایان‌نامه وجود دارد. کارشناسان موسسه چاپ مقاله هدف ریسرچ با بهره‌گیری از تخصص، مهارت و تجربه بالای خود، همواره کوشیده‌اند در کوتاهترین زمان، بهترین و با کیفیت‌ترین مقالات را با کمترین قیمت ممکن از پایان‌ نامه‌ های شما پژوهشگران عزیز استخراج کنند

آموزش گام به گام استخراج مقاله از پایان نامه

چهارچوب یک مقاله مشخص می‌باشد و خارج از این چهارچوب نمی‌توانید مقاله ای بنویسید. قبل از شروع به استخراج در مورد چهارچوب مقاله و نحوه نگارش بخش های مختلف مقاله به طور کامل تحقیق کنید. در این بخش آموزش گام به گام استخراج مقاله را  مطالعه فرمایید:

به طور کلی هر مقاله علمی پژوهشی شامل اجزاء اصلی زیر است:

  • عنوان

  • نام نویسندگان

  • چکیده

  • کلمات کلیدی

  • مقدمه

  • روش تحقیق

  • یافته های تحقیق

  • بحث و نتیجه گیری

  • فهرست منابع

مزایای استخراج مقاله از پایان‌ نامه

استخراج مقاله از پایان‌نامه یکی از ساده ترین راههایی است که می‌توانید از طریق آن امتیاز چاپ مقاله در ژورنالهای معتبر را به دست آورید. مقالات استخراج شده اعتبار کافی برای چاپ در ژورنالهای معتبر را دارند و اعتبارشان هم سطح با اعتبار مقالات نوشته شده می‌باشد.

  1. استخراج مقاله می‌تواند در پذیرش مقطع دکتری به شما کمک کند.
  2. استخراج مقاله می‌تواند در مصاحبه های شغلی شما ار در اولویت پذیرش قرار دهد.
  3. استخراج مقاله در ارتقای رتبه شغلی به شما کمک بسیاری خواهد کرد.
  4. استخراج مقاله مزایای بسیار زیادی دارد که می‌توانید استفاده کنید.

پاورپوینت نحوه استخراج مقاله از پایان نامه

پاور پوینت را باید طوری تهیه کرد که جامع و کامل باشد اما چندان طولانی نباشد. تمام مطالبی که در مقاله و پایان نامه خود درج کرده اید به صورت قالب پاورپوینت در آورده و از اسلاید های اضافی و نامرتبط پرهیز کنید. این نکته را به یاد داشته باشید اگر قصد چاپ مقاله استخراجی در مجلات خارجی را دارید حتما آن را به زبان انگلیسی ترجمه کنید.

تفاوت مقاله با پایان نامه

پایان‌نامه

اهداف علمی به همراه دارد و در جامعه دانشگاهی مورد بررسی قرار می‌گیرد؛

اساتید آن را بررسی و تحلیل می‌کنند؛

دارای فصول مختلف است؛

هیچ محدودیت خاصی درباره حجم و اندازه پایان‌نامه نیست؛

دارای جداول محتوایی مختلف است که فهرست‌وار به شرح فصول و عناوین می‌پردازند؛

ادبیات تحقیق به طور مبسوط در آن شرح داده می‌شود؛

باید در آن به ابزارها و روش‌های استفاده‌شده در پایان‌نامه اشاره شود؛

تمام یافته‌های پژوهشی و تحقیقاتی شرح داده می‌شود.

مقاله

باید دارای استانداردهای مجلات علمی باشد؛

داوران آن افرادی ناشناس و بی‌طرف هستند؛

به جای فصول دارای بخش‌های مختلف است؛

دارای محدودیت از نظر تعداد لغات است؛

فرم و ساختار مقالات با پایان‌نامه متفاوت است؛

ادبیات تحقیق به طور مفصل در آن شرح داده نمی‌شود؛

بخش‌هایی منتخب از کار پژوهشی در مقاله ارائه می‌شود.

استخراج مقاله isi از پایان نامه

برای استخراج مقاله isi یا انواع دیگر مقالات از پایان‌نامه باید با قوانین نگارش این مقالات آشنا باشید. استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد یا دکتری کار دشواری نیست ولی نیاز به تجربه و آگاهی دارد. حتی اگر زمان کافی در اختیار ندارید یا به هر دلیلی احساس می‌کنید که در این کار از تبحر کافی برخوردار نیستید، باز هم جای نگرانی وجود ندارد. تیم‌های قوی پژوهشی با تجربه نگارش مقالات متعدد و با دریافت هزینه استخراج مقاله می‌توانند به حرفه‌ای‌تر عمل کردن شما در دنیای مقالات و ژورنال‌های علمی کمک کنند.

داشتن مقالات برای رزومه قوی ضروری است. کسی که در زمینه‌ای آکادمیک و حرفه‌ای مشغول به کار است، بدون داشتن مقالات نمی‌تواند به سطحی ایده ال از اعتبار برسد. پس برای استخراج مقاله از پایان نامه روی کمک نیروهای خبره و حرفه‌ای حساب کنید.

چگونه از پایان نامه مقاله دربیاوریم

تبدیل پایان نامه به مقاله به تصور برخی از افراد کپی پیست کردن بخشهای پایان نامه در قالب یک مقاله است اما چنین ایده‌ای بسیار اشتباه می‌باشد .مطالب موجود در پایان نامه باید با ظرافت و دقت و مهارت در کنار همدیگر قرار گیرند تا مقاله به وجود آید. نکات مورد نظر برای تبدیل پایان نامه به مقاله را با ذکر چند تفاوت بین مقاله و پایان نامه ارایه می‌دهیم:

۱- چکیده مقاله معمولاً از چکیده پایان نامه کوتاهتر است. برای نوشتن چکیده مقاله شما‌ می‌توانید از چکیده پایان نامه استفاده نمایید، منتها آن را در قالب ۲۵۰ الی ۳۰۰ کلمه خلاصه کنید

۲- بخش مقدمه در یک پایان نامه معمولاً با این هدف می‌آید که شما با ادبیات تحقیق حیطه مورد بررسی خود آشنایی کامل دارید. معمولاً ادبیات تحقیق علاوه بر بخش مقدمه فصل اول در فصل دوم به صورت مفصل ذکر می‌شود که شما می‌بایست از این دو بخش استفاده کرده و یک مقدمه بسیار کوتاه (معمولاً یک و نیم و نهایتاً دو صفحه) ذکر کنید. مقدمه‌‌ای که شما در مقاله ذکر می‌کنید باید بسیار خلاصه و متمرکز بر یک سوال باشد و با خروجی پژوهشتان و سوال تحقیق متناسب و همتراز باشد

۳- بخش روش و متد پژوهش در پایان نامه مفصل آمده است. شما می‌بایست با ذکر مراحل اصلی و بخش‌های مهم در روش اجرای پژوهش‌ (جامعه و نمونه، روش انجام، ابزار اندازه‌گیری و روش تجزیه و تحلیل داده‌ها) آن را خلاصه کنید. معمولا این بخش در قالب نیم یا یک صفحه در مقاله ذکر می‌شود

۴- بخش نتایج در پایان نامه شامل همه یافته‌هایی است که پژوهش ارایه داده است. در این بخش باید ذکر کنیم که نتایج یافته‌های شما ابزار خوبی برای تشخیص این است که شما چندمقاله می‌توانید از پایان نامه خود ارایه دهید. اگر یافته‌های وسیع و مهمی دارید می‌توانید آنها را در قالب دو یا چند مقاله استخراج کنید. بنابراین، اهمیت خلاصه نوشتن و متمرکز بر یک سوال بودن که در بندهای فوق اشاره نمودیم را در اینجا متوجه می‌شوید. تعداد فرضیات و سوالات پژوهش را به کنار بگذارید. به نتایج پایان نامه خود نگاه کنید. اگر نتایج پایان نامه پیام مهمی در خود دارند که نمی‌توان آن را در یک مقاله گنجاند بنابراین آنها را تفکیک کرده و بخش مقدمه، روش پژوهش و نتایج را بر اساس آن بخش از نتایج بنویسید. نتایج دیگر را نیز نگه دارید تا آنها را در قالب مقاله دیگر ارایه نمایید

۵- قسمت بحث و نتیجه‌گیری در مقاله می‌بایست بسیار متمرکزتر از پایان نامه باشد. شما در مقاله هرنتیجه‌ای که ذکر کردید را می‌بایست تبیین نموده و بر روی آنها بحث انجام دهید و همینطور این بحث به شدت می‌بایست با بخش مقدمه در ارتباط باشد. ارتباط بین مقدمه و بحث به این معناست که در بحث خود از پژوهش‌ها و مرور ادبیاتی که در بخش مقدمه انجام دادید استفاده نمایید. در قسمت بحث و نتیجه گیری پایان نامه شما تمامی یافته‌های پایان نامه را تبیین می‌کنید و به بحث و نتیجه گیری می‌پردازید. اما در مقاله شما فقط آن قسمتی از نتایج را که در مقاله آورده‌اید به بحث می‌گذارید. لازم به ذکر است که اگر شما تمامی نتایج پایان نامه را در مقاله اورده باشید می‌بایست تمامی قسمت بحث و نتیجه‌گیری پایان نامه را در مقاله به صورت خلاصه وار ذکر نمایید

نحوه ارائه مقاله مستخرج از پایان نامه

مولف اصلی باید فایل مقاله استخراخ شده را باید به همرا پست الکترونیکی خود به دانشگاه مربوطه ارائه دهد. چهت تخصیص نمره به مقاله دانشجو موظف است حداکثر ۶ ماه پس از دفاع در صورت عدم وجود مشکل نظام وظیفه نسبت به ارائه مدارک و مستندات مربوط به مقاله و اخذ تایید استادان راهنما و مدیر گروه در فرم مربوطه اقدام نماید و سپس فرم را به امور پژوهشی تحویل دهد.

خدمات موسسه چاپ مقاله هدف ریسرچ در استخراج مقاله از پایان نامه

ترجمه مقاله استخراج شده از پایان نامه

ویرایش ادبی (نیتیو) مقاله پس از استخراج

ویرایش فنی (محتوایی) مقاله پس از استخراج

بازنویسی (ارتقاء و به روز رسانی) مقاله استخراج شده

ترجمه تخصصی مقاله استخراج شده به بیش از ۲۰ زبان زنده دنیا

تایپ، حروف چینی و صفحه آرایی مقاله (فرمت کردن مقاله) پس از استخراج جهت ارسال به نشریه

ثبت مقاله پس از استخراج در نشریه مورد نظر، اخذ پذیرش و چاپ

کاهش یا افزایش حجم مقاله بر اساس استاندارد نشریه هدف پس از استخراج

تبدیل مقاله استخراج شده به PowerPoint



:: برچسب‌ها: چاپ مقاله,موسسه چاپ مقاله مدیریت,چاپ مقاله فوری مدیریت,چاپ مقاله اسکوپوس,چاپ مقاله مدیریت ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

در گذشته زغال به روش های سنتی و از چوب های درختان باغی و یا جنگلی تولید می‌شد، البته در حال حاضر نیز افرادی هستند که این نوع زغال ها را تولید می‌کنند. چندین سال هست که نوعی زغال در بازار عرضه می‌شود که به زغال چینی یا فشرده معروف است. زغال چینی با توجه به مشخصات خوبی همچون ارزان بودن، حرارت بالا، ماندگاری بیشتر و … بازار را تا حد زیادی به سمت خود سوق داده است. این نوع زغال از مواد سلولزی (خاک اره و پوست گردو و خاک زغال) تولید می‌شود و برخلاف تصور عموم از هیچ گونه مواد شیمیایی و چسب برای فشرده سازی در آن استفاده نمی‌شود. در این قسمت از مقاله به بررسی و توضیح دستگاه سانتریفیوژ مکنده زغال می پردازیم. همراه ما باشید.

دستگاه سانتریفیوژ مکنده زغال چیست؟

فن های سانتریفوژ به دو شکل فن بکوارد و فن سانتریفوژ فوروارد تولید می شود انتقال نیرو می تواند به دو صورت ( کوپل مستقیم ، تسمه پولی ) ساخته می شود. در فن های که با فن آوری لیزر برش داده شده باشد ، پروانه با دقت بسیار بلایی ساخته می شود ، که صدا و لرزش کمتر ، عمر طولانی و توانایی کارکرد در دور های بالا را دارد. فن سانتریفوژ (مکنده فشارقوی، فشاربالا) از جنس فولاد و یا استنلس استیل بنا به سفارش مشتری ساخته می شود. انواع فن ها به نام های فن مکنده، فن گریز از مرکز،فن سانتریفیوژ، فن بکوارد وفن سانتریفوژ فوروارد،و فن های انتقال مواد نیز نامیده می شوند.

مهمترین اجزای دستگاه سانتریفیوژ مکنده زغال

مهمترین اجزای تشکیل دهنده این دستگاه عبارتند از:

۱- بدنه اصلی (Body housing)
۲- پره فن
۳- موتور الکتریکی
۴-رول برینگ و شافت
۵- پولی و تسمه
۶- شاسی و لرزه گیر

آشنایی با عملکرد فن های سانتریفیوژ

فن های سانتریفیوژ یا گریز از مرکز هوا را در جهت عمود بر محور گردش پروانه تخلیه می کنند. هوای ورودی به موازات محور گردش پروانه وارد فن شده و با حرکت شعاعی به سمت پیرامون پروانه و نوک بالک ها حرکت می کند. همزمان با این حرکت، جریان هوا مقداری انرژی جنبشی دریافت می کند که افزایش فشار استاتیک را همزمان با آهسته شدن حرکت جریان هوا قبل از ورود به مسیر تخلیه را در پی دارد. فن های سانتریفیوژ قابلیت عملکرد در مکان هایی که جریان هوا کثیف و دارای ناخالصی است و یا دارای دمای بالا می باشند را دارند. اما مهمترین ویژگی این فن ها توانایی آنها در غلبه بر افت فشار استاتیک بالا در سیستم های با مقاومت بالا می باشد.

مزایای دستگاه سانتریفیوژ

۱- طراحی کاملا جدید و مدرن
۲- بدونه لرزش
۳-دقت بالا در بالانس و مونتاژ
۴- کلاس IP55
۵-ولتاژ کار ۴۰۰V-50HZ
۶- کاملاً ایرانی
۷- کم صدا
۸- قطعات قابل تعویض و تعمیر
۹- رنگ پوششی از نوع الکترو استاتیک
۱۰- کم مصرف
۱۱- یک سال گارانتی

خط تولید زغال فشرده شامل چه دستگاه هایی می‌باشد؟

برای راه اندازی خط تولید ذغال فشرده به دستگاه های زیر احتیاج داریم :

آسیاب :

برای خرد کردن پوست گردو، خاک زغال و ضایعات تولید شده در خط تولید و استفاده مجدد به عنوان مواد اولیه.

سرند :

برای غربالگری (الک کردن) مواد اولیه و تنظیم حجم ورود مواد اولیه به سیستم خشک کن.

سیستم خشک کن :

سیستم خشک کن خود شامل ۴ بخش می‌شود و برای کاهش رطوبت مواد اولیه حضورش در خط تولید الزامیست:

مشعل دمنده

مسیر خشک کن( لوله های سینوسی یا لوله دوار)

مکنده توربینی

سیکلون گریز از مرکز

اکسترودر :

دستگاه اکسترودر زغال بعنوان اصلی ترین دستگاه خط تولید می‌باشد که کار فشرده سازی مواد را انجام می‌دهد.

کوره :

کوره صنعتی تولید زغال بخش نهایی خط تولید می‌باشد که در داخل کوره فرایند پخت زغال انجام می‌شود و وظیفه حساسی دارد.

سود خط تولید زغال فشرده چه قدر است؟

سود خط تولید ذغال فشرده به ازای ۸ ساعت کار روزانه برای فروش در داخل ایران ماهیانه حدودا ۱۵ میلیون تومان می‌باشد و بعد از ۱۰ ماه منجر به بازگشت سرمایه خواهد شد.

نحوه تهیه دستگاه های خط تولید زغال به چه صورت هست؟

گروه ماشین سازی آرتا صنعت بعنوان اولین سازنده ماشین آلات زغال در ایران فعالیت تخصصی خود را از سال ۱۳۹۰ برای طراحی، ساخت و توسعه خط تولید زغال فشرده شروع کرده است و طی این سال ها موفق به راه اندازی خط تولید های متعدد در سطح ایران و کشور های دیگر اعم از ترکیه و عراق و آذربایجان و… شده است.

با توجه به سوابق درخشان موجود در کارنامه(اسم شرکت) هر شخصی که قصد ورود به این صنعت را دارد، می‌تواند با خاطری آسوده با مراجعه حضوری و یا غیر حضوری نسبت به عقد قرارداد ساخت و راه اندازی خط تولید اقدام نماید.

تعداد اپراتورهای لازم برای خط تولید زغال چه قدر است؟

تعداد اپراتورهای مورد نیاز جهت حضور در خط تولید ۴ نفر می‌باشد.

آموزش طرز کار با این دستگاه تولید زغال

بعد از ارسال ماشین آلات به محل خریدار کارشناسان ما جهت نصب، راه اندازی و آموزش تولید به اپراتورهای خط تولید، در محل حاضر خواهند بود و یک دوره تولید را انجام می‌دهند. سپس یک دوره تولید را اپراتورهای خط تولید انجام خواهند داد تا ایراداتشان برطرف شود تا کارشناسان ما محل شما را ترک کنند و هر موقع نیاز به مشاوره داشتید، می‌توانید با یک تماس مشاوره های لازم را دریافت نمایید.



:: برچسب‌ها: زغال کبابی,تولید زغال,زغال کبابی با کیفیت,چوب برای زغال کبابی,تولید زغال کبابی ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

پاکت اصلی جاروبرقی تکنو به s-bag در بازار بین المللی شناخته شده است در صورتی که شما از خریداران جاروبرقی تکنو می باشید و مایلید تا کیسه جاروبرقی خود را تعویض نمایید می توانید از محصولات فروشگاه اینترنتی توتک استفاده کنید. در این بخش مدل های مختلف کیسه جاروبرقی تکنو برای استفاده شما عزیزان در نظر گرفته شده است که می توانید با مراجعه به صفحه هر یک توضیحات و مشخصات آن را مطالعه نمایید و در صورت تمایل نسبت به خرید پاکت جاروبرقی مورد نظر خود از سایت این فروشگاه اقدام نمایید.

مزایای خرید پاکت جاروبرقی تکنو مدل TE-2206

استفاده صحیح از جاروبرقی تکنو مدل TE-2206 عمر دستگاه را تا چند برابر افزایش می­دهد. یکی از مهم­ترین فاکتورهای تاثیر گذار بر نحوه عملکرد جاروبرقی، خرید پاکت جاروبرقی تکنو مدل TE-2206 اصل است.  پاکت یکبارمصرف جاروبرقی تکنو مدل TE-2206 در برندهای مختلف با کارایی های مختلف تولید شده است که با توجه به نیاز خود و مدل جاروبرقی خود می توانید با توجه به قیمت پاکت های جاروبرقی بوش در فروشگاه اینترنتی توتک اقدام به خرید آنلاین نمایید

پاکت هپا جاروبرقی تکنو مدل TE-2206

پاکت های هپا یکی از پاکت های بسیار بهداشتی و ضد میکروب است. مناسب برای فضاهای در بسته و محیط های بهداشتی میباشد. داخل بسته چهار عدد و در بعضی مدل ها پنج عدد پاکت یک بار مصرف قرار دارد پاکت های بهداشتی هپا جاروبرقی تکنو مدل TE-2206 در بازار بسیار طرفدار دارد این نوع پاکت ها نسبت به پاکت های کاغذی دارای 50 درصد عمر بیشتر و همچنین عملکرد فیلترینگ بهتری می باشد جنس چند لایه پاکت از خروج گرد و خاک داخل پاکت به بیرون جلوگیری می کند .این پاکت جاروبرقی تکنو مدل TE-2206 برای همین مدل و جاروبرقی تکنو استفاده می شود.

با توجه به متفاوت بودن مدل جاروبرقی های تکنو به هنگام خرید پاکت جاروبرقی توجه داشته باشید حتما مدل جاروبرقی خود را در نظر داشته باشید یا پاکت یکبار مصرفی را خریداری کنید که در توضیحات آن نوشته باشد قابل استفاده در تمامی مدل های جاروبرقی تکنو.

قیمت پاکت جاروبرقی تکنو مدل TE-2206

با توجه به نوسانات موجود در بازار و متفاوت بودن قیمت ها با یکدیگر برای اطلاع دقیق از قیمت پاکت جاروبرقی می توانید با کارشناسان فروش فروشگاه اینترنتی توتک تماس بگیرید.توجه داشته باشید برخی از پاکت های جاروبرقی ارزان قیمت و بی کیفیت برای این مدل از جاروبرقی در بازار وجود دارد که اصل نمی باشد و با توجه به قیمت پایین آن مصرف کنندگان زیادی دارد اما توجه داشته باشید استفاده زیاد از این نوع پاکت های بی کیفیت جاروبرقی به مرور زمان باعث آسیب رسیدن به موتور دستگاه می شود و عمر جاروبرقی شما کوتاه.

معرفی بسته پاکت جاروبرقی تکنو مدل TE-2206

این بسته حاوی 5 پاکت یکبار مصرف است. از قابلیت های پاکت های یک بار مصرف بهداشتی بودن آنهاست ؛ به دلیل مجهز بودن به درپوش کاغذی، پس از پر شدن پاکت می توان درپوش را کاملا بست تا درحین جابجایی گرد و خاک از داخل پاکت خارج نشود. جنس پاکت به گونه ای است که در حین مکش، گرد و خاک از پاکت به بیرون درز نکرده و وارد موتور نمی شوند. بنابراین موتور جارو برقی عمر بیشتری خواهد کرد.

ویژگی های پاکت جاروبرقی تکنو مدل TE-2206

شاید برای شما سوال باشد که چه تفاوتی بین پاکت های اصلی جاروبرقی تکنو با،پاکت های تقلبی می باشد.که در این قسمت از مقاله به بیان چند مورد پرداخته ایم که شامل موارد زیر می باشد:

  • پاکت های اصلی از جنس پارچه نانو چند لایه می باشد که از نشتی گرد و خاک به داخل مخزن تا 90 درصد جلوگیری می کند.
  • از سوی دیگر این پارچه ها گرد و خاک را به خود جذب کرده تا گردشی داخل خود پاکت بوجود نیاید و مکش تا 30 درصد افزایش یابد.
  • جنس دریچه پاکت های اصلی کاغذ فشرده بوده و معمولا به رنگ آبی و سرمه ای می باشد. از سوی دیگر معمولا دور پاکت یک یا دو ردیف دوخت برای جلوگیری از پاره شدن پاکت وجود دارد.

مزایای خرید پاکت جاروبرقی تکنو مدل TE-2206

  • استفاده از پاکت جاروبرقی اصل، عملکرد تمیزکنندگی دستگاه را در سطح بالاتری حفظ کرده و طول عمر آن را افزایش می دهد.
  • تا 50 درصد کارکرد طولانی تر: نیاز کمتر به تعویض پاکت جاروبرقی بواسطه ظرفیت بسیار بالای جذب گرد و غبار.
  • محافظت موثر: جای گیری و بسته شدن دقیق پاکت جاروبرقی از ورود گرد و غبار به موتور جلوگیری می کند – در نتیجه طول عمر دستگاه را افزایش می دهد.
  • بهداشت رضایت بخش: 99.9% از ذرات ریز گرد و غبار فیلتر می شوند، و قفل بهداشت تعبیه شده دفع تمیز پسماندها را تضمین می کند.
  • عملکرد تمیزکنندگی بهتر: جریان هوای بسیار قدرتمند برای تمیزکنندگی عالی، حتی در زمانی که کیسه پر شده است.
  • مقاومت مثال زدنی در برابر پارگی: پاکت های جاروبرقی اصل، به دلیل استفاده از الیاف پشمی قدرتمند و مقاوم در برابر پارگی، بسیار مستحکم هستند.
  • خرید پاکت جاروبرقی تکنو مانع کثیف شدن بیش از حد فیلتر می شود.

چه زمانی باید پاکت جاروبرقی تکنو مدل TE-2206 را تعویض کنیم؟

  • در چهار برهه زمانی لازم است حتما پاکت جاروبرقی تکنو مدل TE-2206 تعویض شود.
  • به صورت معمول زمانی که 50 درصد حجم کیسه پر شده باشد بایستی پاکت تعویض شود.
  • زمانی که رطوبت وارد دستگاه شود باید سریعا پاکت تعویض شود و تا 24 ساعت نیز از جاروبرقی استفاده نشود.
  • زمانی که پاکت دستگاه بیش از یکسال داخل مخزن مانده است حتی اگر پر هم نشده باشد می بایستی تعویض شود.
  • زمانی که جسم تیز و یا صلبی وارد پاکت شده و امکان خروج آن وجود ندارد برای پیشگیری از ترکیدگی و ورود گرد و خاک به داخل مخزن ، می بایست کیسه تعویض شود.

روش تعویض پاکت جاروبرقی یکبار مصرف جاروبرقی تکنو مدل TE-2206 :

جاروبرقی تکنو مدل TE-2206 با داشتن نشانگر پر شدن کیسه این مزایا را داد که نیاز به چک کردن مداوم پاکت جاروبرقی را کاربر ندارد و با روشن شدن این نشانگر ال ای دی کاربر متوجه می شود که زمان تعویض پاکت جاروبرقی فرا رسیده است. با خارج کردن پاکت یکبار مصرف پر شده و جایگزینی آن با پاکت جاروبرقی نو و بستن در پوش جاروبرقی به راحتی می توانید پاکت جاروبرقی خود را تعویض ننمایید.

هزینه پاکت جاروبرقی یکبار مصرف تکنو مدل TE-2206 :

پاکت یکبار مصرف جاروبرقیتکنو مدل TE-2206 از نظر هزینه به صرفه تر از پاکت جاروبرقی دائم آن می باشد.

خرید اینترنتی پاکت جاروبرقی تکنو مدل TE-2206

دانستن اطلاعاتی از قبیل مشخصات و مزایا محصول، در خرید اینترنتی پاکت جاروبرقی تکنو مدل TE-2206 مؤثر است. این اطلاعات کمک می‌کند تا خرید مطمئن‌تر و آگاهانه‌ تری را انجام دهید. در ادامه مشخصات و مزایای این محصول شرح داده شده است.

جنس: این پاکت از جنس هپا است. هپا دارای ساختاری پارچه‌ای و چند لایه است. این ساختار نسبت به کیسه‌های کاغذی بسیار ضخیم‌تر است و از عمر بیشتری نیز برخوردار است.

نوع: پاکت جاروبرقی تکنو مدل TE-2206 در انواع یک‌بار مصرف وجود دارد. دلیل محبوبیت پاکت‌های یک‌بار مصرف را می‌توان سهولت در استفاده و تخلیه آن، بهداشتی‌تر بودن آن‌‌‌‌‌‌‌‌ها نسبت به کیسه‌های دائمی و … دانست.

تعداد: بسته‌ این پاکت‌ها اغلب شامل 5 عدد پاکت یک‌بار مصرف است.

ماندگاری: ماندگاری و دوام این پاکت‌ها بسته به طرز استفاده از آن متغیر است. در صورتی که کیسه‌ها از جنس کاغذی باشد، ماندگاری آن نسبت به پاکت‌های هپا کمتر است. همچنین ممکن است کاربر کیسه را پیش از پر شدن تمام ظرفیت آن دور بیندازد. وسعت مکان مورد نظر برای جاروکشی، نیز در ماندگاری و دوام این کیسه‌ها مؤثر است.

اندازه: این پاکت‌ها به‌گونه‌ای طراحی‌شده‌اند که بتوان از حداکثر فضای خالی آن‌‌‌‌‌‌‌‌ها استفاده کرد. کوچک‌ترین اندازه این پاکت‌ها معمولا 5 سانتی‌متر و بزرگ‌ترین آن‌‌‌‌‌‌‌‌ها 125 سانتی‌متر است.



:: برچسب‌ها: خرید پاکت جاروبرقی, خرید پاکت جاروبرقی بوش تیپ g, خرید پاکت جاروبرقی هپا, خرید عمده پاکت جاروبرقی, خرید عمده پاکت جاروبرقی بوش, خرید عمده پاکت جاروبرقی بوش تیپ g, خرید کیسه جاروبرقی ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

بنا به گفته مجری نما یکی از مهمترین قسمت ساخت هر ساختمانی، نمای آن سازه است و نمای بی کیفیت علاوه بر  مخدوش کردن ظاهر آن سازه، باعث میشود که ساختمان با کوچکترین لرزه، فشار یا بارندگی، تخریب شود یا ریزش کند، نمای بی کیفیت حتی میتواند رطوبت را از خود عبور داده و موجب صدمه دیدن سازه شود. در اصل اجرای نما ساختمانی بدون زیرسازی و شاسی کشی نما علاوه بر به خطر انداختن جان عابران پیاده، میتواند هزینه و سرمایه مالکان را به راحتی تلف کند. در این مقاله می خواهیم به مراحل شاسی کشی نما بپردازیم همراه ما باشید.

شاسی کشی نما چیست؟

زیرسازی و شاسی کشی نما،زیرسازی نما، بخشی از مرحله اجرایی نما می باشد که مجری نما جهت ایجاد سطحی صاف در زیر نازک کاری نهایی مورد استفاده قرار می دهد. مجری نما ساختمان این عملیات را با توجه به نوع مصالح نازک کاری نما، انجام می دهد و با توجه به آن متفاوت خواهد بود و نیز می توان با توجه به طرح معماری مورد نظر، برجستگی ها و فرورفتگی های نما را بوسیله شاسی کشی فولادی ایجاد نمود.

مراحل شاسی کشی نمای ساختمان صفر تا صد

در واقع یک ساختمان بدون زیرسازی و شاسی کشی نما نه تنها می‌تواند جان عابران پیاده را به خطر بیندازد، بلکه حتی هزینه و سرمایه مالکان ساختمان را نیز تلف خواهد کرد. برای اجرای یک شاسی‌کشی (نبشی کشی) اصولی باید مراحل زیر را انجام داد: در این مرحله باید ابعاد پروفیل‌های مورد استفاده با توجه به طرح نمای ساختمان، برجستگی‌های مدنظر، محل جوش‌ها و اتصالات و نیاز به میلگرد مشخص شود. در این مرحله باید طبق نقشه و به وسیله پروفیل مشخص شده، زیرسازی نما انجام شود. جنس پروفیلی که در مرحله زیرسازی استفاده می‌شود به جنس نما و نوع طراحی نمای ساختمان بستگی دارد. با این حال مهم‌ترین پروفیلی که برای شاسی‌کشی استفاده می‌شود پروفیل نبشی است و به همین دلیل به این روش، نبشی‌کشی نیز گفته می‌شود. در این قسمت از مقاله به بررسی هر یک از این مراحا پرداخته ایم:

انتخاب نوع پروفیل در نبشی کشی ساختمان

در انتخاب نوع پروفیل باید به نوع نمای ساختمان دقت شود برای مثال زیرسازی ساختمانی با نمای سنگ، با زیرسازی ساختمانی با نمای آجر متفاوت است.

تهیه نقشه شاسی کشی نما

در اجرای شاسی کشی نما پس از انتخاب نوع پروفیل باید نقشه ای از آن تهیه کنید و در آن باید ابعاد پروفیل های مورد استفاده را متناسب با طرح نمای ساختمان، برجستگی ‌های مدنظر، محل جوش ‌ها و اتصالات و نیاز به میلگرد مشخص کنید.

اجرای نبشی ‌کشی نمای ساختمان

در مرحله آخر باید مطابق با نقشه و با استفاده از پروفیل های مشخص شده، زیرسازی انجام شود.

جنس پروفیل به کار رفته در مرحله زیرسازی به عواملی مانند جنس نما و نوع طراحی نمای ساختمان وابسته است. اما به هر حال پروفیل نبشی، مهم ترین پروفیلی است که در شاسی کشی استفاده میشود. به همین دلیل این روش با عنوان نبشی کشی نیز شناخته میشود.

در مرحله زیرسازی نما توسط ریسمان کشی، نمای ساختمان را مطابق با نقشه و طرح مورد نظر تراز میکنند. در نهایت پروفیل نبشی را به بنا متصل کرده و بستری صاف را برای نازک کاری فراهم میکنند.

در نبشی کشی نمای ساختمان باید خرده کاری ها و ریزه کاری هایی مانند استفاده از ضد زنگ در پروفیل‌ های آهنی، استفاده از آلیاژهای مقاوم در برابر خوردگی، توجه به استحکام اتصالات، تراز زیرسازی نما و… رعایت شود.

قیمت نبشی بر هزینه شاسی کشی چه تاثیری دارد؟

بنا برگفته مجری نما مهم‌ترین پروفیل مورد استفاده در زیرسازی نمای ساختمان ، پروفیل نبشی است. بنابراین قیمت این محصول بر هزینه ساختمان تاثیر به سزایی دارد. از نکات مهمی که می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد، کیفیت پروفیل‌ها نسبت به قیمت آن‌هاست. قیمت نبشی با توجه به طول، ضخامت و برند می‌تواند متفاوت باشد. خوشبختانه امروزه امکان خرید آنلاین انواع مصالح ساختمانی برای مجری نما فراهم شده و پیمانکاران نما می‌توانند به راحتی با مقایسه قیمت‌ها و برندهای مختلف، بهترین گزینه را بر اساس شرایط خود انتخاب نمایند.

اهمیت زیرسازی در اجرای نما ساختمان

برای اجرای نمای ساختمان، به طور کلی سه مرحله را می‌توان در نظر گرفت که عبارت‌اند از:

طراحی نمای ساختمان

زیرسازی یا شاسی‌کشی

اجرای نمای ساختمان

از بین این مراحل، مهم‌ترین مرحله که باید بیشترین تمرکز و دقت را بر روی آن قرار داد، مرحله زیرسازی یا شاسی‌کشی است؛ چراکه در این مرحله بستر زیرین نما آماده می‌شود و نما بر روی این سازه سوار می‌شود. به عبارت دیگر پیاده سازی اشتباه این روش مساوی است با کج شدن و خراب شدن نمای ساختمان. هم‌چنین یک شاسی‌کشی خوب می‌تواند نمای ساختمان را در زمان زلزله از تخریب حفظ کند. از طرف دیگر چنانچه قصد داشته باشید بعضی قسمت‌های نما، نسبت به قسمت‌های دیگر، برجسته‌تر باشند، این امر باید در نبشی‌کشی در نظر گرفته شود.



:: برچسب‌ها: اجرای نما، اجرای نمای ساختمان، پیمانکار نما، پیمانکار نمای ساختمان، نمای ساختمان پیمانکاری ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

عطاآباد روستایی در بخش مرکزی شهرستان آق‌قلا در استان گلستان ایران است. این روستا در دهستان آق آلتین قرار داشته و براساس سرشماری سال 1395 جمعیت آن 5333 نفر ( 1451 خانوار ) است. این روستا یکی از قطب های تولید مبل گلستان و کشور می باشد و به پایتخت مبل ایران شهرت یافته است. هم اکنون تعداد کارگاه های تولید مبلمان و صنایع وابسته در این روستا چیزی بالغ بر یکصد و پنجاه واحد تولیدی ( مبلمان، رنگ کاری ، تولیدی میز نهارخوری، جلو مبلی و…) می باشد. در این مقاله می خواهیم به شما بگوییم چطور به نمایشگاه مبل عطاآباد برویم؟  همراه ما باشید.

چطور به نمایشگاه مبل عطاآباد برویم؟

بازار مبل استان گلستان و تولیدی های مبل این استان در شهرستان آق قلا تمرکز دارد و روستاهایی که در بخش مرکزی این شهرستان هستند در قسمت مبل سازی خیلی فعال اند و می توان گفت که آق قلا در استان گلستان یافت آباد دوم ایران است و به علت رونق خوبی که کسب و کار مبلمان در این روستا ها دارد می توان گفت که این قسمت از کشور جزو قسمت هایی است که تقریباً بیکاری در آن وجود ندارد و بیشتر مردم مشغول به فعالیت در حوزه مبلمان و صنایع چوب هستند. شاید برای بسیاری از مردم این موضوع مورد سوال باشد که چطور به نمایشگاه مبل عطاآباد برویم؟ و بسیاری از افراد از آدرس نمایشگاه مبلمان عطاآباد بی اطلاع باشند ما در این قسمت به بیان دقیق آدرس این فروشگاه ها و تولیدی های مبلمان در عطاآباد می پردازیم.

نمایشگاه مبل عطاآباد در کدام شهر قرار دارد؟

عطاآباد روستایی در بخش مرکزی شهرستان آق‌قلا در استان گلستان ایران است. این روستا در دهستان آق آلتین قرار داشته که می توان بطور کلی گفت آدرس این تولیدی مبل به این شرح می باشد،جاده گرگان-علی آباد, عطاآباد – گوزان فارس – نوده ملک .فاصله گرگان تا عطاآباد 34 کیلومتر می باشد.

روستای عطا آباد به لحاظ موقعیت جغرافیایی و واقع شدن در شهرستان کمتر برخوردار آق قلا و با فاصله ۴۰ کیلومتری از مرکز استان و با وجود بیش از 2۵۰ کارگاه تولید مبل، از ظرفیت بسیار مناسب وبالایی جهت توسعه و تکمیل زنجیره و ایجاد اشتغال و افزایش درآمد خانواده های روستایی برخوردار می باشد.راه های ورودی به این روستا شامل دو راه می باشد که از دو شهر گرگان و آق قلا می توان به این روستا رسید.

اهمیت جایگاه عطاآباد در کشور به چه دلیلی می باشد؟

عطاآباد شهرستان آق قلا به قطب تولید مبل در کشور تبدیل شده است و تنوع محصولات مبلمان و صنایع چوبی در سبک های مختلف و در انواع مختلف در استان گلستان آنقدر زیاد است که شما می توانید برای خرید مبل های خود در سبک های متنوع به این بازار مبل هایی که در استان گلستان وجود دارد مراجعه کنید و نیازهای خود را برطرف کنید. و این روستا به دلیل تولیدی مبلمان های باکیفیت و با قیمت مناسب مورد اهمیت قرار گرفته و سالانه افراد بسیاری برای خرید مبلمان و منسوجات چوبی منزل خود به نمایشگاه مبلمان عطاآباد مراجعه می کنند.

نحوه خرید مبلمان از عطاآباد

در گذشته بیشتر خانه ها برای پذیرایی از مهمان های خود از پشتی ها و وسایل این چنینی استفاده می کردند اما این روزها بیشتر از مبلمان برای پذیرایی از مهمان های خود استفاده می کنند و اصلی‌ترین وسیله در قسمت پذیرایی و نشیمن خانه ها همین مبلمان است که چیدمان دکوراسیون داخلی خانه ها را تکمیل می کند و به آن زیبایی می بخشد.برای خرید مبلمان مناسب برای منزل خود باید به نکات مختلفی توجه کنید زیرا تنها با رعایت تمامی نکات می‌توانید خرید خوبی داشته باشید و از آن احساس رضایتمندی کامل داشته باشید.

از جمله نکاتی که باید برای خرید مبلمان به آن توجه کنید این است که حتما هنگام خرید مبلمان به متریالی که در ساخت آنها به کار رفته است دقت کنید و سعی کنید مبل هایی خریداری کنید که متریال خیلی خوبی در ساخت آنها به کار رفته باشد و تنها به ویژگی ظاهری آن اهمیت ندهید زیرا ویژگی ظاهری وقتی می تواند رضایت شما را جلب کند که خرید شما کاملاً اصولی انجام شده باشد.

همان طور که می دانید در استان گلستان قسمت های مختلفی وجود دارد که گالری های مبل های مختلف از برندهای متفاوت می باشد اما قطب اصلی و جایی که تولید مبلمان در آنجا صورت می‌گیرد شهرستان آق قلا در استان گلستان (عطاآباد)می باشد که تمرکز مبل فروشی ها در آنجا قرار دارد و حتی اگر شما بخواهید مبلمان مشخصی را که در ذهن دارید سفارش دهید باید به آن جا مراجعه کنید.
معمولا مبل فروشی هایی که در عطاآباد قرار دارند از ساعت 8 صبح تا 10 شب مشغول به کار هستند و معمولا از ساعت 1 ظهر تا 4 بعد از ظهر استراحت دارند و بعضی از تولیدی ها این ساعت را هم مشغول به کار هستند. با مراجعه به این نمایشگاه و دیدن قیمت ها و کیفیت محصولات آنها مطمئن باشید که دست خالی برنمی گردید.



:: برچسب‌ها: انواع مبلمان راحتی، تولید مبل در گلستان، تولید مبل عطا آباد، تولید مبلمان، خرید مبل ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

با آب یونیزه قلیایی با یبوست خداحافظی کنیم !! اگر می خواهید بدانید چگونه می شود به درمان یبوست با آب قلیایی پرداخت با ما در ادامه این مطلب همراه باشید : قبل از این بهتر است به چند سوال جواب دهیم ، 1 . اینکه یبوست چیست و چگونه به وجود می آید ؟ 2 . رابطه آب قلیایی بایبوست چیست ؟ 3 . چگونه آب قلیایی به روند درمان یبوست کمک می کند ؟ 4 . آب قلیایی استاندارد و درجه یک را از کجا تهیه کنیم  

یبوست چگونه به وجود می آید؟

 یکی از معمول ترین مشکلات روده ای است و بسته به تعریف آن در 5% تا بیشتر از 25% جمعیت رخ می دهد.

درمان بیماری یبوست با استفاده از آب یونیزه قلیایی :

تعریف یبوست تا حدود زیادی در هر فرد اختصاصی است اما معمولاً شامل مدفوع سفت، زور دادن برای دفع مدفوع، و حرکات اندک روده بزرگ است. حداقل در بیماران مسن، دفع ناقص و اشکال در عبور مدفوع ممکن است بیش از عدم تکرار حرکات روده مشکل ساز باشد.

وزن مدفوع در بزرگسالان به طور طبیعی در حدود gr200-100 در روز است و تکرار طبیعی دفع ممکن است از یک بار در سه روز تا سه بار در روز متغیر باشد. زمان طبیعی ترانزیت از خلال دستگاه گوارش از 48-18 ساعت متغیر است. افرادی که رژیم غذایی حاوی مقادیر توصیه شده ی فیبر غذایی به شکل میوه ها، سبزی ها، نان های با غلات کامل مصرف می کنند، مدفوع بیشتر و نرمتری دارند که نسبتاً براحتی دفع می گردد. از معمول ترین علل یبوست در افرادی که از نظر سایر جوانب سالم هستند عدم پاسخگوئی مکرر به احساس اجابت مزاج، فقدان فیبر و رژیم غذایی، مصرف ناکافی مایعات، عدم تحرک و استفاده مزمن از مسهل ها می باشد. فشار عصبی یا اضطراب می تواند یبوست را تشدید کند.

آب قلیایی لوکساب چگونه به درمان یبوست کمک میکند؟

مصرف آب قلیایی برای درمان یبوست مصرف 8 تا 12 لیوان آب یونیزه قلیایی باعث می شود که حرکات محتویات دفعی بدن در روده بزرگ افزایش یافته و نیز با افزایش حرکات دودی در طول روده بزرگ باعث جلو راندن محتویات آن می گردد در نتیجه فرصت ایجاد یبوست به وجود نمی آید و عمل دفع براحتی انجام می گیرد.

به خصوص به واسطه داشتن ویژگی آنتی اکسیدان مانع از حملات ویروس، باکتری و قارچ به جداره روده بزرگ می گردد در نتیجه زخم های روده را از بین برده و یا مانع از تشکیل آنها می شود و از جهتی دیگر اگر سلول های روده بزرگ کافی داشته باشند و یا آب رسانی شوند دیگر هنگام دفع، آب مواد دفعی را جذب نکرده و دفع بسیار راحتر از قبل انجام می شود. البته لازم بذکر است قدرت قلیایی بودن آب موجب دفع بهتر رسوبات از جدار روده شده و باعث جذب بهتر ویتامین ها می گردد.

شروع تدریجی رژیم غذایی، پر فیبر می تواند به کاهش اثرات جانبی و نامطلوب از جمله افزایش نفخ و گاز، صداهای روده ای، گرفتگی ها یا اسهال کمک کند. افزایش تدریجی فیبر مصرفی به دفع این عوارض کمک می کند اگر مکمل های فیبر استفاده می شوند دوز مصرفی باید با وعده های غذایی، ترجیحاً با 3 یا چند روز مخلوط و با افزایش دریافتی مایعات همراه گردد، ناراحتی های  گوارشی ناشی از افزایش مقدماتی مصرف فیبر معمولاً 5-4 روز کاهش می یابد اما افزایش اندکی در عبور گاز در رژیم پر فیبر طبیعی است. رژیم غذایی پر فیبر بیشتر زمانی که بطور مدام به مدت چندین ماه مصرف می گردد مؤثر است.

فیبر نوعی کربو هیدرات گیاهی است که در میوه ها، سبزیجات، غلات و حبوبات یافت می شود. فیبرها گروهی از کربوهیدرات های گیاهی هستند که دستگاه گوارش انسان قادر به جذب آنها نمی باشد.

فیبرهای نامحلول از دستگاه گوارش انسان عبور می کند و طی عبور در دو دستگاه گوارش آب آشامیدنی را به خود جذب می کنند و موجب افزایش حجم و نرم شدن مدفوع می گردند. این مواد نه تنها از یبوست پیگیری می کنند بلکه سرعت عبور غذا از دستگاه هاضمه را می افزایند. از منابع فیبرهای نامحلول می توان به نان های حاوی غله کامل کلم، چغندر، هویج، کلم بروکلی، شلغم، گل کلم و پوست سیب اشاره نمود.

فیبر محلول از قابلیت حل شدن در آب برخوردار است و با حل شدن در آب افزایش حجم می یابد (شبیه ژل) و به موازات اینکه فیبر محلول از دستگاه گوارش عبور می نماید که به کلسترول می چسبد و به حذف آن از غذا کمک می نماید. از منابع خوب فیبرهای محلول عبارتند از : جو (که دارای بیشترین نسبت فیبر محلول نسبت به دیگر غلات است)، سبوس جو، حبوبات، نخود فرنگی، برنج سبوس دار، مرکبات، توت فرنگی و سیب.

فیبر به تنظیم اجابت مزاج کمک می نماید و جذب کلسترول و چربی را کاهش می دهد. جالب است که بدانید کارسینوژن ها (عوامل سرطان زا) به فیبرها متصل می گردد و با سرعت بیشتری از کولون عبور می کنند و لذا خطر ابتلا به سرطان کولون را کاهش می دهد.

خرید آب قلیایی لوکساب به صورت آنلاین

آب قلیایی لوکساب به عنوان اولین و تنها آب قلیایی در ایران اقدام به تولید آب قلیایی با دانش روز دنیا و جدیدترن دستگاه های تولید آب قلیایی نموده است، شرکت لوکساب امکان خرید آب قلیایی را به صورت آنلاین نیز فراهم آورده است. شما برای خرید آب قلیایی  صورت آنلاین به صفحه ثبت سفارش مراجعه نمایید.


:: برچسب‌ها: خرید آب قلیایی آنلاین ،مزایای آب قلیایی، لوکساب شاپ، خرید آنلاین آب قلیایی ،خرید آب قلیایی لوکساب ،خرید آب قلیایی، آب معدنی بطری ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

اگر می‌خواهید سموم بدن‌تان دفع شوند، اولین و مهم‌ترین کاری که باید انجام دهید، مصرف آب بیشتر است. آب به سوخت‌وساز بهتر بدن‌تان کمک می‌کند و باعث می‌شود نمک بدن‌تان در سطح نرمالی بماند. درست است که میوه‌ها و سبزیجات بخشی از آب مورد نیاز بدن‌تان را تامین می‌کنند اما باز هم باید هر روز 5 تا 7 لیوان آب غنی شده با اکسیژن بنوشید. آنقدر آب ننوشید که مثانه‌تان منفجر شود اما تا جایی پیش بروید که ادرارتان به رنگ زرد کمرنگ دربیاید. اگر رنگ دیگری را در ادرارتان مشاهده کردید، یکی، دو لیوان دیگر هم به این میزان اضافه کنید. اگر می خواهید با کمک آب غنی شده از اکسیژن به دفع سموم بدنتان کمک کنید تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

۳ خاصیت فوق‌العاده آب غنی شده از اکسیژن

آب غنی شده از اکسیژن‌ علاوه بر سالم بودن، خاصیت‌هایی نظیر خواصی که در قسمت زیر را به آ نها اشاره کرده ایم را داراست:

  1. قدرت جذب بالا
  2. بهبود سوخت و ساز بدن
  3. بالا بردن قدرت دفع سموم بدن

املاح آب غنی شده از اکسیژن، نقش محافظت از دستگاه قلب و عروق را دارد و باعث بهبود عملكرد واكنش‌های آنزيمی می‌شود.

نحوه دفع سموم از بدن با آب غنی شده از اکسیژن

آب غنی شده از اکسیژن نسبت به آب های معمولی از حجم اکسیژن بالاتری برخوردار هستند که نقش پررنگی در سلامتی انسان دارد. زمانی‌که آب نشانی از آلوده بودن داشته باشد، اکسیژن‌های موجود در آن به حداقل می‌رسند زیرا که اکسیژن‌های موجود در آب توسط میکروب‌ها مصرف می‌شوند. به همین خاطر در زمان قدیم سلامت آب را بر اساس میزان اکسیژن موجود در آن اولویت‌بندی می‌کردند.

نوشیدن آب غنی شده با اکسیژن دارای خاصیت مناسب دفع ادرار (دیورتیک) بوده و همین سبب تقویت رانش ادرار و در نتیجه زدودن مواد اضافی پس مانده حاصل از فعالیتهای سوخت و ساز(متابولیکی) و پاک سازی بدن را بهبود می بخشد. به طور معمول در یک ساعت اول پس از نوشیدن آب غنی شده با اکسیژن اثر دفع ادرار ظاهر می شود. به سبب این خاصیت و ویژگی ضد باکتری و ضد ویروسی و نیز اثر ترمیمی برای پوست و مخاط، برای عفونتهای دهان و حلق ، عفونتهای دستگاه گوارش به ویژه هلیکوباکترها و نیز عفونتهای کلیه و مجاری ادراری ، این آب توصیه می گردد. در ضمن، در مواردی هم از جانب بیماران دفع سنگ کلیه و مجاری ادراری گزارش شده است.

چرا به مصرف آب غنی شده از اکسیژن احتیاج داریم؟

آب غنی شده از اکسیژن با کمترین میزان نیتریت و نیترات و درصد بالای اکسیژن تهیه می‌شود که ۱۰ برابر بیشتر از آب های معمولی اکسیژن خوراکی دارد. این اکسیژن به حالت مخلوط یونی فیزیکی در آب دیده می‌شود و پس از آشامیدن به سرعت جذب سلول‌های نیازمند به اکسیژن در بدن شده و سلامت بدن را تأمین می‌کند.
آب غنی شده از اکسیژن همان‌طور که از اسمش پیداست، خواصی را از آن خود کرده که علاوه بر این‌که به رفع تشنگی کمک می‌کند، برای سلامت فرد نیز مفید است. از آن‌جا که آب بیشترین ماده‌ای است که در طول کل روز بدن ما را فرا می‌گیرد و تقریبا بیش از ۷۰ درصد از بدن ما را آب تشکیل می‌دهد، سرعت جذب آن نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین نوشیدن آب به تنهایی کافی نیست و باید به قدرت جذب آن توجه کرد. با نوشیدن آب غنی شده از اکسیژن می توانید جذب موتد ضروری و موردنیاز بدن را بالا ببرید. توصیه ما به شما این است قبل از مصرف حتما با پزشک خود مشورت کنید تا در صورت نداشتن هرگونه مشکل  اقدام به مصرف آب غفنی شده از اکسیژن کنید.

آیا می دانید آب غنی شده از اکسیژن چه مزایایی برای بدن دارد؟

مزایای آب غنی شده از اکسیژن برای بدن شامل موارد زیر می باشد:

  1. استقامت بدنی بهبود می یابد
  2. پاکسازی روده
  3. عملکرد سیستم ایمنی بهبود میابد
  4. افزایش جذب مواد مغذی
  5. حفظ زیبایی پوست
  6. از بین بردن سموم و چربی های اضافه بدن
  7. درد مفاصل به حداقل می رسد
  8. افزایش عملکرد تنفس
  9. بهبود هضم
  10. کاهش وزن سالم
  11. بهبود کیفیت خواب
  12. از بین بردن وزن اضافی بدن با آب غنی شده از اکسیژن

خرید آب غنی شده با اکسیژن اکساب شاپ بهترین هدیه برای سلامت خانواده

اکساب شاپ در حال حاضر توانایی ارسال محصول  آب غنی شده با  اکسیژن اکساب به نمایندگی های سراسر کشور را دارد . جهت ثبت سفارش آب غنی شده با اکسیژن اکساب ، تماس با اکساب شاپ در تمامی ساعات شبانه‌روز و هفت روز هفته امکان‌پذیر می‌باشد.

اکساب شاپ برای مشتریان عزیز 10 درصد تخفیف ویژه در نظر گرفته و ارسال درب منزل شما بدون هیچ هزینه ای می  باشد. اکساب سفارش های مشتریان عزیز را طی یک روز کاری ارسال می کند . آب غنی شده با اکسیژن اکساب وظیفه خود میداند در هر زمان باکس هایی که بیش از ۶ ماه از تاریخ تولید آنها گذشته باشد و یا ناقص باشند را به صورت رایگان تعویض کند.



:: برچسب‌ها: خرید آب قلیایی ,خرید انلاین آب قلیایی,قیمت آب قلیایی,خرید اب ,آب قلیایی ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

اهمیت روشنایی در خانه یکی از موارد بسیار مهم است. لامپ کلید روشنایی خانه است. اما کدام لامپ؟ به نظر می‌رسد که اهمیت شیوه‌ای که برای روشن کردن خانه انتخاب می‌کنید از اهمیت روشنایی خانه بیشتر است. چون هیچ کس دلش نمی‌‌خواهد که با ارقام نجومی روی قبض برق خانه‌ روبه‌رو شود. صرفه‌جویی در مصرف انرژی یکی از موارد ی است که در انتخاب لامپ و میزان برق مصرفی ان باید توجه کرد.به همین دلیل در این مقاله می خواهیم درباره میزان برق مصرفی انواع لامپ ها مطالب آموزشی و سودمندی را برای شما بیان کنیم تا به هنگام خرید لامپ با توجه به نوردهی آن و میزان مصرف برق آن انتخاب کنید. تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

انواع لامپ ها

‌در قرن 19 اولین لامپ رشته‌ای توسط توماس ادیسون و جوزف سوان اختراع شد . از آن پس پیشرفت‌های قابل توجهی در انواع مختلف لامپ‌های روشنایی و بازدهی آن‌ها وجود داشته است. انواع مختلفی از لامپ‌ها و چراغ‌ها در اطراف ما موجود است که همگی از یک تصویر ذهنی ساخته شده‌اند و عمدتا در سیستم روشنایی خانه‌ها، ادارات، کارخانه‌ها و … شاهد استفاده ی آنها با اثرات روشنایی متفاوتی هستیم.

لامپ وسیله‌ای است که توسط جریان الکتریکی نور مصنوعی را تولید می کند. لامپ‌ها و چراغ‌ها عضوی حیاتی و کار آمد برای یک سیستم روشنایی می‌باشند که انرژی خود را از باتری‌ها یا ژنراتور‌ها تامین می کنند.انواع مختلف لامپ ها شامل موارد زیر است:

  • لامپ‌های رشته‌ای

  • لامپ‌های فلورسنت فشرده

  • لامپ هالوژن

  • لامپ ال ای دی

  • لامپ مهتابی

  • لامپ نئون

  • لامپ‌های تخلیه با شدت بالا

  • لامپ سدیم با فشار کم

میزان برق مصرفی انواع لامپ ها

لامپ ‌های رشته ای :

لامپ‌ های رشته ای بیشتر برای نورپردازی داخلی خانه و به‌صورت دکوراتیو استفاده می‌شوند. عمر مفید این لامپ‌ها اکثرا 1000 ساعت است و کیفیت نور بسیار خوبی دارند. میزان مصرف برق لامپ های رشته ای تا حدودی زیاد است و مقداری انرژی نیز تلف می‌کنند.

لامپ های هالوژن تنگستن

لامپ‌های هالوژنی جزو لامپ‌هایی است که در دکوراسیون داخلی خانه استفاده می‌شود و تأثیر زیادی بر روی زیبایی داخل خانه دارد. عمر مفید لامپ‌های هالوژنی بین 1200 تا 1500 است و کیفیت نور بسیار خوبی نیز دارند. میزان مصرف برق این نوع لامپ‌ها بسیار پایین است و هزینه‌های برق مصرفی ساختمان را تا حد زیادی کاهش می‌دهند. بنابراین جزو انتخاب‌های مقرون به صرفه‌ای هستند که در طرح‌های مختلفی در بازار وجود دارند.

لامپ های فلورسنت

لامپ فلورسنت یا لامپ مهتابی نیز کیفیت نور بالایی دارند. از این‌رو، برای نورپردازی داخلی خانه‌ها از آن استفاده می‌شود. عمر مفید لامپ‌های فلورسنت بین 6000 تا 10000 ساعت است. در نتیجه هزینه‌های خرید و تعویض لامپ را در دراز مدت به حداقل می‌رسانند. میزان مصرف برق لامپ های مهتابی کم مصرف، در برابر بازدهی خوبی که دارد بسیار پایین است.

لامپ های ال ای دی

لامپ LED ابعاد خیلی بزرگی ندارند و طول عمر آن‌ها به 50000 ساعت نیز می‌رسد. این نوع لامپ نیز کیفیت نور خوبی دارد و در رنگ‌های مختلفی نیز تولید می‌شود. طرح‌ها و رنگ‌های متنوع آن، جزو دلایل محبوبیت این نوع لامپ است. از لامپ ال ای دی برای مصارف خانگی، صنعتی و اداری استفاده می‌شود. یکی دیگر از مزایای این نوع لامپ این است که طول عمر آن برخلاف بقیه لامپ‌ها، به تعداد روشن و خاموش شدن آن بستگی ندارد. از این‌رو میلیون‌ها بار می‌توان لامپ‌های LED را روشن و خاموش کرد. بنابراین طول عمر آن تنها به تعداد ساعات روشن بودن لامپ بستگی دارد که تعداد ساعات آن نیز نسبت به سایر لامپ‌ها بسیار بیشتر است. لامپ های ال ای دی در کنار تمام این مزایا، برق کمی مصرف می‌کنند و از نظر هزینه نیز مقرون به‌صرفه هستند.

لامپ های متال هالید

اکثرا از این نوع لامپ برای نورپردازی مکان‌های بزرگ نظیر فروشگاه‌ها، پارکینگ‌ها، سالن‌های ورزشی یا کارخانه‌ها استفاده می‌شود. طول عمر آن‌ها بین 6000 تا 15000 ساعت است و کیفیت نور خوبی دارند. طول عمر لامپ های هالیدی به تعداد دفعات روشن یا خاموش شدن آن نیز بستگی دارد. میزان برق مصرفی لامپ های هالیدی نسبت به لامپ‌های رشته‌ای کمتر است.

لامپ های بخار جیوه

لامپ بخار جیوه معمولا در فضاهای بیرون از خانه نظیر پارک‌ها یا کارگاه‌ها استفاده می‌شود و از کیفیت نوری خوبی برخوردار است. این نوع لامپ‌ها طول عمر نسبتاً بالایی نیز دارند و گاهاً طول عمر آن‌ها به 24 هزار ساعت می‌رسد. در حال کلی می‌توان گفت که طول عمر متغیر بین 20 هزار تا 24 هزار ساعت دارند. میزان مصرف برق لامپ بخار جیوه کمی بالاست اما در حالت کلی انتخابی مقرون به‌صرفه است.

لامپ های فلورسنت فشرده

این نوع لامپ‌های فلورسنت برای نورپردازی داخلی خانه استفاده می‌شوند. همچنین از کیفیت نور خوبی برخوردار هستند و میزان مصرف برق آن‌ها نیز چندان بالا نیست. طول عمر این لامپ‌ها به 6000 تا 15000 ساعت خواهد بود.

چه عواملی بر میزان مصرف برق در لامپ ها موثر می باشد؟

لامپ ها منبع مصنوعی نور هستند که طی 100 سال گذشته، به بخشی جذایی ناپذیر از زندگی روزمره ما تبدیل شده‌اند. امروزه انواع مختلفی از لامپ‌ها در بازار موجود است که میزان مصرف برق لامپ ها، عمر مفید، نوردهی و کارایی هر یک از آن‌ها با هم متفاوت است. متریال‌های استفاده شده در تولید لامپ و کاربرد آن جزو عواملی هستند که بر روی میزان مصرف برق لامپ ها تاثیرگذارند.

انتخاب لامپ کم‌وات یا لامپ پروات

بیشتر ما تقریبا از وقتی که یادمان می‌آید توان مصرفی همه وسایل از جمله لامپ‌ها را با وات بیان می‌کردیم و تصور می‌کردیم هر چقدر عدد مربوط به وات وسایل بزرگ تر باشد یعنی آن وسیله بهتر است. البته این تصور اشتباه است و چیزی تحت عنوان لامپ کم‌وات و لامپ پر وات وجود ندارد. بلکه هر کدام از لامپ‌ها بسته به توان مصرفی آن‌ها مناسب کاربرد خاصی هستند. در ادامه هم ما توان مصرفی رایج‌ترین انوع لامپ که در دسترس همه هستند را برایتان توضیح می‌دهیم

  • دسته اول و شناخته‌شده‌ترین نوع لامپ‌ها، لامپ‌های حبابی خانگی هستند که توانی متغیر بین 7 تا 20 وات دارند و دست شما را برای انتخاب لامپ باز گذاشته است. این لامپ‌ها تقریبا در تمام بخش‌های خانه به کار می‌روند؛ از لوسترهای اسپرت و مدرن گرفته تا لامپ حمام یا حتی چراغ‌های آویزی اتاق مطالعه.

  • دسته دوم لامپ‌های هالوژنی هستند. این لامپ‌ها که معمولا به عنوان لامپ تزئینی و دکوراتیو بکار می‌روند در رنگ‌های مختلف تولید می‌شوند و توان آن‌ها بین 3 تا 8 وات است. اگر دقت کرده باشید این لامپ‌ها بیشتر در راویز و ابزارهای سقف یا آرک آشپزخانه و راهروی ورودی خانه به کار می‌روند. ویژگی این نوع لامپ‌ها داشتن نور متمرکز است که توجه افراد را به قسمت خاصی جلب می‌کند.

  • دسته سوم لامپ‌های شمعی و اشکی هستند که معمولا در لوسترها یا دیوارکوب‌ها استفاده می‌شوند. توان مصرفی این لامپ‌ها بین ۳ تا 7 وات است.

  • دسته بعدی لامپ‌های سوزنی هستند و کمترین میزان توان مصرفی مربوط به همین دسته است. توان مصرفی این دسته بین 2تا 3.5 وات است. مصرف اصلی این لامپ‌ها در چراغ‌های مطالعه یا شب‌خواب است و نور آن‌ها به طور کلی کم است.

  • دسته آخر چراغ‌های سقفی هالوژنی‌اند که توان آن‌ها بین 4 تا 30 وات بوده و کاربردی تقریبا مشابه لامپ‌های هالوژنی دارند با این تفاوت که روشنایی این نوع لامپ بیشتر است.

تمام هزینه لامپ‌ها با شماست

اگر می‌خواهید هزینه مصرف برق لامپ‌های مختلف را مقایسه کنید باید بدانید که یک لامپ 9 وات رشته‌ای با یک لامپ 12 وات کم‌مصرف و یک لامپ 75 وات ال‌ای‌دی برابری می‌کند. دلیل این موضوع هم این است که در لامپ رشته‌ای تقریبا 90 درصد انرژی مصرفی به حرارت تبدیل می‌شود نه نور. از آن جا که در هر صورت هزینه هر لامپی که در خانه نصب می‌کنید با شماست بهتر است لامپی را انتخاب کنید که پول شما را صرف گرم‌کردن خودش نکند!
البته قیمت خرید لامپ ال‌ای‌دی به نسبت تک رشته‌ای بیشتر و شاید حتی کمی گران است اما همان طور که گفتیم با توجه به مصرف انرژی و دوام این لامپ‌ها از هر نظر مقرون به صرفه هستند. نکته جالب این که قیمت این نوع لامپ نسبت به لامپ کم‌مصرف ارزان‌تر است.



:: برچسب‌ها: خرید لامپ ،لامپ کم‌وات،لامپ های فلورسنت، لامپ های ال ای دی ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

باید بگوییم که بخش بزرگی از بازار محصولات خواب در ایران، در دست پنج شرکت رویا ، رویال ، خوشخواب ، برن و زست می باشد که سه مورد اول داخلی و دو مورد آخر خارجی هستند. همانطور که در مقاله قبلی به مقایسه تشک رویا و رویال پرداختیم در این مقاله تصمیم گرفته ایم تا به این نکته بپردازیم که تشک زست بهتره یا تشک خوشخواب ؟ اگر به دنبال خرید تشک مناسب هستید و برای آن احتیاج به جمع آوری اطلاعات دارید ما به شما توصیه می کنیم مقالات ما را مطالعه کنید زیرا در این زمینه کمک بسیاری به شما خواهد کرد و تصمیم گیری را برای خرید تشک مناسب برای شما آسان خواهد کرد. همچنین فروشگاه اینترنتی آقای تشک که یک فروشگاه معتبر در زمینه فروش انواع تشک می باشد می تواند نیاز شما را در این بخش برطرف نماید.بررای دیدن محصولات ،فروشگاه آقای تشک به آدرس سایت و قسمت محصولات آن مراجعه فرمایید. تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

تشک زست بهتره یا تشک خوشخواب

همانطور که در قسمت بالا بیان کردیم تشک ها متفاوتی در بازار با برندهای مختلفی موجود می باشند که یکی از معتبرترین تشک های خارجی با مارک زست می باشد و تشک با کیفیت بالا تولید داخلی با برند خوشخواب می باشد. اینکه بخواهیم بگوییم که آیا تشک زست بهتر است یا تشک خوشخواب مقایسه اشتباهی می باشد و هر یک از این برنده با توجه به نیاز خریداران بسیار با کیفیت می باشند ولی توجه به این نکته که تمامی اجناس خارجی نسبت به تولید داخلی گرانتر می باشند در تشک نیز همین امر صادق است و تشک های برند زست از نظر قیمتی بسیار گران تر از تشک های برند خوشخواب می باشند.

برای خرید تشک اول از همه باید به نیاز و سلیقه خوابی افراد توجه کرد و دوم به میزان بودجه که می خواهید برای خرید تشک خود هزینه کنید. اگر به دنبال تشک با کیفیت و دارای استاندارد و با قیمت مناسب هستید ما به شما تشک های خوشخواب را پیشنهاد می کنیم که می توانید طبق نیاز خود از انواع تشک های موجود این برند خریداری کنید. برای خرید آنلاین تشک خوشخواب می توانید به فروشگاه اینترنتی آقای تشک مراجعه کنید و با دیدن محصولات این فروشگاه تشک مورد نیاز خود را بطور آنلاین خریداری نمایید.

قیمت تشک زست ارزان تر است یا تشک خوشخواب ؟

در مورد شرکت‌های ایرانی مانند برند خوشخواب همین بس که بدانید، به لطف قیمت مناسب، استفاده از تکنولوژی روز دنیا و تولید محصولات با کیفیت، نه تنها در بازار داخلی، بلکه در بازار کشورهای همسایه هم رقابت سختی میان آن‌ها و برندهای خارجی ایجاد شده است. درنهایت اگر به دنبال خرید یک محصول اقتصادی هستید، برندهای ایرانی تنوع بیشتری در تولید تشک در بازه قیمتی 300 هزار تا 4 میلیون تومان دارند. اما در مدل‌های بالای 4 میلیون تومان، تنوع مدل و امکانات محصولات خارجی  مانند زست بسیار بیشتر می‌باشد، به گونه‌ای که امکانات ویژه‌ای همچون لایه پلی یورتان HR مشبک جهت گردش هوا، سوپاپ‌های هوا، امکان ثابت نگه داشتن دمای بدن و مخمل پنبه ای آغشته به گیاه آلوئورا، منحصر به مدل‌های خارجی هستند.

انواع تشک زست و ویژگی های آنها

تشک زست مدل اوشن

این روزها افراد بسیاری هستند که از مشکلات ستون فقرات و کوفتگی بدن رنج می‌برند، و هر روز صبح با این دردها از خواب بیدار می‌شوند و انرژی کافی برای انجام کارهای روزانه خود را ندارند. اگر این افراد را زیر نظر بگیریم خواهیم دید که یکی از دلایل دردهای آنها خوابیدن بر روی تشک‌های نامرغوب و بی‌کیفیت است که در واقع نسبت به آن بی‌اهمیت‌اند. خواب نه تنها سبب بازیابی انرژی به بدن می‌شود کمک می‌کند تا عضلات بدن در زمان خواب استراحت کنند و اگر سطحی که بر روی آن استراحت می‌کنیم مناسب نباشد نه تنها مانع ریکاوری عضلات شده بلکه دردها را نیز بیشتر خواهد کرد. تشک اوشن زست یکی از انواع تشک طبی است که می‌تواند چنین مشکلاتی را برای شما برطرف نماید.

ویژگی‌های زست مدل اوشن

سیستم فنربندی تشک اوشن زست ، به صورت مولتی میکرو پکت اسپرینگ است که بصورت ۷ ناحیه‌ای می‌باشد. این شیوه فنربندی در راحتی و کاهش درد عضلانی تاثیر بسزایی دارد چرا که قطر فنرها در نواحی مختلف چون سر، سرشانه، کمر، باسن، ران، زانو و ساق پا متفاوت بوده تا در هر شکل از بدن فرد به خوبی پشتیبانی و محافظت شود. به دلیل رعایت جزئیات در این مدل تشک اوشن جزو تشک‌های ۷ ستاره این شرکت محسوب می‌شود.

علاوه بر سیستم فنر بندی داخل تشک، که نرمی و راحتی را به ارمغان می‌آورد فوم استفاده شده در اوشن نیز این راحتی و آسایش را بیشتر خواهد کرد. در مدل اوشن زست، از مموری فوم گیاهی (Planet Based) استفاده گردیده است. مزیت به کارگیری مموری فوم در این تشک تنها به راحتی آن خلاصه نمی‌شود این فوم به خوبی دمای بدن را تنظیم می‌کند و از تعریق در هنگام خواب جلوگیری خواهد کرد. فرم‌گیری بالا و جلوگیری از تعریق در هنگام خواب، باعث شده تا اوشن درجه کیفی A را از آن خود نماید.

ویژگی مهم مموری فوم که شکل پذیری بر اساس حالت بدن در زمان خواب است، سبب شده تا گودی‌های بدن به خوبی پر شده و پس از بیداری دردی را در ناحیه‌ای احساس نکنید.

همچنین یک تشکچه ۱۰ سانتی‌متری از فوم لتکس با بالاترین دانسیته حجمی، بر روی مدل اوشن کار شده است که با پشم گوسفند و یال اسب احاطه شده است. به کارگیری چنین موادی در ساخت تشک، در زیر بدن حالت آب سیال را تشکیل می‌دهد و تشک مانند ماساژور عمل می‌کند. دلیل استفاده از یال اسب جهت تهویه تشکچه، گرفتن رطوبت و نم بدن و افزایش لذت از خوابی رویایی است.
پارچه به کار رفته در این تشک صد درصد پنبه بوده و ضد باکتری و ضد حساسیت است. ضمن آن که سطح پارچه آن اغشته به عصاره آلوئه‌ورا است که علاوه بر تاثیرگذاری بر روی ظاهر و زیبایی طرح آن، باعث می‌شود پوست تنفس بهتری داشته باشد.

تشک زست مدل اسلیپ پلاس

اگر آرامش در خواب یکی از اولویت‌های زندگی شماست، اگر به سلامت جسمانی خود حتی در خواب نیز اهمیت می‌دهید، باید در انتخاب و خرید تشک نهایت دقت و وسواس را به خرج دهید. شاید بسیاری از ما به موضوع انتخاب تشک اهمیت ندهیم و در خرید این محصول تنها به قیمت آن توجه کنیم اما باید به شما بگوییم این شیوه‌ای کاملا اشتباه است به خصوص اگر به دنبال خوابی آرام، عمیق و شیرین هستید. تشک اسلیپ پلاس زست که به تازگی به مجموعه تشک‌های زست افزوده شده است، در رده فول ارتوپدیک قرار داشته و از جمله تشک‌ مموری فوم این شرکت است.

ویژگی‌های تشک اسلیپ پلاس زست

همانطور که گفتیم تشک مدل اسلیپ پلاس از لحاظ کیفی، در رده فول ارتوپدیک قرار گرفته و از لحاظ ساختار جزو تشک‌های مموری فوم شرکت زست است. این تشک از لایه‌های فوم ساخته شده و فاقد سیستم فنربندی است.تشک اسلیپ پلاس محصولی از تشک‌های وارداتی زست است که زیر نظر کارشناسان شرکت اسپرینگ ایر طراحی و تولید شده و از سال ۲۰۲۰ در بازار ایران عرضه شد.

این تشک جدید زست، با مواد اولیه‌ی کاملا طبیعی و همچنین پیشرفته‌ترین تکنولوژی روز دنیا تولید می‌شود. اگر به دنبال بهترین تشک برای خوابی خوب هستید باید بگوییم که اسلیپ پلاس زست برای همه افراد در هر سن و سال با هر نوع شرایط و ساختار بدنی مناسب خواهد بود.
این تشک برای کسانی که همیشه گرما دلیل بیداری آنها در نیمه شب بوده است. اسلیپ پلاس تشکی خنک با ویژگی ضد تعریق است که برای کسانی که از گرما عاجزند بهترین گزینه به شمار می‌رود.

شما با هر وزن، شرایط فیزیکی، مشکلات فیزیکی و هر سلیقه‌ای قطعا مجذوب آخرین مدل تشک زست خواهید شد.

تشک طبی زست مدل ارگافلکس

شرکت زست با توجه به استاندارهای جهانی تشک‌های طبی و راحتی را طراحی و تولید می‌کند. یکی از مدل‌های منحصربفرد این شرکت تشک طبی ارگافلکس است.

ویژگی‌های تشک ارگافلکس

تشک ارگافلکس امکانات و ویژگی‌های فراوانی دارد یکی از این ویژگی‌ها تشکچه‌ای به قطر ۹ سانتی‌متر از جنس فوم HR و ویسکوز است که بر روی سطح تشک دوخت شده. و یک فرم گیری ایده‌آل و استاندارد نسبت به نقاط سنگین و سبک بدن ایجاد می‌کند و به صورت کامل از ستون فقرات شما پشتیبانی می‌کند. سمت پشت تشک ۴۰ درصد نسبت به روی تشک سفت‌تر بوده همین امر باعث شده تا شما بتوانید به راحتی از دو طرف تشک استفاده کنید.

بر روی دیواره این تشک فوم HD تعبیه شده است که باعث می‌شود لبه تشک‌ها بیش از حد نشست پیدا نکند.

پارچه استفاده شده در این محصول صد در صد کتان گردباف است جنس این پارچه به صورتی است که گردش هوای بین بدن و تشک جریان پیدا می‌کند و باعث می‌شود در فصل زمستان تشک گرم و در تابستان بالعکس تشک خنک باشد. باید بگوییم این تشک دارای ۲ سال خدمات تعویض و ۶ سال خدمات پس از فروش است.

تشک زست بخریم یا خوشخواب؟

یکی از مهمترین ویژگی های تشک خوب راحتی آن است. در مقایسه تشک زست و خوشخواب باید بگوییم هر دوی این برند ها بیش از چندین دهه است که در زمینه ی تولید تشک های مختلف فعالیت می کنند. پس حتما به اولین ویژگی مهم تشک ها دقت شده است. مرغوب ترین تشک هایی که در شرکت زست تولید می شوند، تشک های طبی هستند. این تشک ها برای کسانی که مشکل و بیماری کمر ندارند، بهترین انتخاب است.

از این رو می توانیم در مقایسه تشک زست و خوشخواب به یک نتیجه برسیم. هر دوی این تشک ها از نظر راحتی مناسب هستند. در پاسخ به این سوال که تشک زست بخریم یا تشک خوشخواب باید بگوییم یک مسئله کاملا فردی و شخصی می باشد و افراد با توجه به سلیقه و بوجه خود می توانند از تشک های این دو برند معتبر خریداری نمایند زیرا تمامی تشک های برند زست و خوشخواب با کیفیت و دارای استاندارد می باشند که فقط از نظر قیمت با هم متفاوت هستند. برای خرید تشک در انواع می توانید به فروشگاه اینترنتی آقای تشک مراجعه نمایید و بصورت اینترنتی تشک مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

در هنگام خرید تشک زست و خوشخواب به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

اول از همه خرید از یک فروشگاه معتبر را توصیه میکنیم چرا که یک فروشگاه با اعتبار هیچ گاه تشک بدون گارانتی و مشکل دار را معرفی نمیکند و همیشه سعی میکند تشکی را به مشتری معرفی کند که سال ها بدون مشکل کار کند و اعتبارش خدشه دار شود . پیشنهاد ما به شما فروشگاه اینترنتی آقای تشک می باشد که می توانید بدون صرف وقت و هزینه های اضافی اقدام به خرید آنلاین تشک مورد نظر خود با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت کنید. تمامی محصولات فروشگاه آقای تشک دارای گارانتی می باشد که این خود نشان دهنده ی کیفیت بالا محصولات این فروشگاه می باشد. با خرید اینترنتی تشک از فروشگاه آقای تشک دیگر نگران تقلبی بودن تشک انتخابی خود نباشید.

دوم در هر خرید بودجه نقش اساسی را دارد باید دید با یک بودجه تعیین شده چه تشکی از چه برندی میتوان تهیه کرد ؟و شرکت تولید کننده چه خدماتی میدهد ؟ شما می توانید با کمترین بودجه تشک مورد نیاز خود را از آفای تشک خریداری نمایید زیرا تشک های موجود این فروشگاه دارای قیمت های مناسیبی می باشد و برای همه اقشار جامعه مناسب می باشند.

سوم برای شما چه چیزی بیشتر اهمیت دارد ؟ یک تشک با یک برند مطرح خرید کنید؟ یک تشک با یک برند مطرح و با کیفیت خرید کنید ؟ یک تشک فقط با کیفیت خرید کنید ؟ یا یک تشک قیمت مناسب سوای کیفیت و برند خرید کنید ؟

چهارم زمانی که قصد خرید تشک دارید حتما به نوع فنر و نوع اسفنجی که داخل تشک استفاده شده دقت کنید.برای انتخاب تشک وزن فرد و وجود مشکلات کمر درد در خرید تشک تاثیر گزار است.

نکته مهم در خرید تشک

نکته مهم این که فرقی نمیکند شما تشک زست بخرید یا خوشخواب مهم اینه که تشکی بگیرید که از هر لحاظ مناسب شما باشد.
اگر سوالی داشتید می توانید از کارشناسان آقای تشک بپرسید و آخرین قیمت های بازار را از آقای تشک بخواهید .همچنین شما می توانید سایز تشک مورد نظر خود را به فروشگاه اینترنتی آقای تشک سفارش دهید ،تشک های سفارشی برخی از شرکت های معتبر شامل درصدی افزایش قیمت نسبت به سایز معمولی است . حال جهت خرید اینترنتی انواع مدل‌های تشک رویا ، تشک رویال ، تشک برن ، خوشخواب، زست با گارانتی اصلی شرکتی و مشاهده ی قیمت تشک رویا ، قیمت تشک خوشخواب ، قیمت تشک زست و سایر برندها با تضمین بهترین قیمت تشک می‌توانید به فروشگاه اینترنتی آقای تشک مراجعه کرده و خریدی لذت‌بخش را تجربه کنید.



:: برچسب‌ها: خرید تشک رویا ،خرید تشک رویال ، خرید تشک خارجی،خرید تشک ایرانی، خرید اینترنتی تشک ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

کودها در ایران انواع مختلفی دارند. تعدادی کودهای حیوانی یا نباتی هستند که در گمرک با کدتعرفه ۳۱۰۰۰۰ شناخته می‌شوند. تعدادی کودهای معدنی و شیمیایی هستند که در کشور ما تنوع زیادی دارند؛ دسته‌ای کود میکرومعدنی و نوع دیگری هم کود اوره است که اکثر صادرات ایران را دارد و HS Code آن ۳۱۰۲۱۰۰۰ است. کودهای زیادی دیگری هم وجود دارند: فسفات، کودهای NPK، سولفات پتاسیم، کلر پتاسیم، سوپر فسفات‌ها، نیترات‌های آمونیوم، نیترات‌های کلسیم، نیترات‌های سدیم و خیلی چیزهای دیگر که در کشور ما کار می‌شوند. با توجه به بازار خوب صادرات کود در این مقاله می خواهیم به بررسی این موضوع که صادرات چه کود هایی مجاز است؟بپردازیم همراه ما باشید.

صادرات چه کود هایی مجاز است؟

با توجه به نیاز کشاورزان داخل کشور به انواع کود و طبق آخریم مقررات صادرات کود در کشور ، تولید کنندگان کود مجاز به صادرات کودهایی هستند که طبق نیاز کشاورزان کشور اضافی بوده و می توانند به بازار کشورهای خارجی متقاضی صادر و عرضه شوند.

حال اگر کودهایی که کشاورزان داخلی به آن احتیاج دارند و تولید آن به اندازه ای نباشد که جوابگوی نیاز کشاورزان کشور باشد تولید کنندگان کود اجازه صادرات این نوع کودها را ندارند. با توجه به توانایی کشور در زمینه صادرات کود و بازار خوبی که این محصول دارد تولید کنندگان داخلی باید تلاش کنند تا با همت و پشتکارشان و حمایت مسئولین تولید کودهای خود را افزایش داده تا علاوه بر رفع احتیاج کشاورزان داخلی بتوان نیاز کشورهای متقاضی و خریدار کود خارجی را برآوره کرد.

شاید بد نباشد که بدانید اکثر کشورهایی که ما با آنها کود صادر می کنیم کودبیشتر اوره می‌خرند و کودهای دیگر را کمتر. پس تولید کنندگان می توانند با افزایش تولید کود اوره بازار صادرات کود را رونق بخشند و باعث ارزآوری و سود به کشور شوند.

چرا صادرات کود اوره ممنوع شد؟

در زمینه کم‌یاب شدن کود اوره در سطح کشور باید بگوییم یکی از دلایل نایاب شدن این کود صادرات بیش از حد مجاز آن به خارج از کشور است از سویی دیگر در حال حاضر پتروشیمی کرمانشاه که تولید کننده کود اوره در کشور بود به کشور دیگری واگذار شده که بر شدت کمبود‌ها دامن زده است. به گفته کارشناسان کمبود کود تنها مختص اوره نبوده بلکه در زمینه سایر کود‌ها همچون NPK، ریز مغذی‌های دیگر و کود‌های فسفاته نیز کمبود شدیدا احساس می‌شود، کشاورز در حالی که بتواند این کود‌ها را تهیه نمایند باید به اجبار از بازار آزاد خرید نماید.
با توجه به صادرات غیر مجاز این نوع کودها برای مدت زمان معینی تا نیاز کشاورزان داخلی در این زمینه رفع شود صادرات کود اوره و برخی دیگر از کودها ممنوع اعلام شد.

ظرفیت صادرات کود های مختلف در کشور به چه میزان می باشد؟

با توجه به توانایی کشورما در زمینه تولید انواع کود و صادرات آن می توان گفت از  ۷۲۶ میلیون دلار درآمد از صادرات انواع کود در کشور، ۸۶۴۰۰ دلار آن کود حیوانی، ۷۱۷ میلیون دلار آن کود اوره، ۵۶۱۰ دلار آن نیترات سدیم است. کودهای دیگری هم داریم که کودهای خاصی هستند و جزو این محصولات نبوده‌اند و به بعضی کشورها مانند کلمبیا، هند، قزاقستان، سریلانکا، افغانستان، عراق، ویتنام و غیره صادر شده‌اند. مثلا کودهای NPK به ازبکستان رفته است. حجم آن بسیار کم است. این ظرفیت صادراتی ما بوده که حجم صادراتی کودهایی غیر از نیترات و اوره و حیوانی، ۳۲۰۰ هزار دلار است.

صادرات کود به چه کشورهایی انجام می شود؟

کشورها یی مانند کلمبیا، هند، قزاقستان، سریلانکا، افغانستان، عراق، ویتنام و آذربایجان، عمان، مالزی، سومالی، سنگاپور، ترکیه، امارات، فیلیپین هم کشورهایی هستند که از ایران کود می‌خرند و انواع کودهای تولید شده در ایران به این کشورها صادر می شوند.

جایگاه ایران در صادرات کود کجاست؟

شاید نتوانیم در سال ۲۰۱۷ جایگاه خاصی برای ایران پدر صادرات کودپیدا کنیم. طبق آمار ایران در سال ۲۰۱۹ در حوزه کود حیوانی ۲۰۹ هزار دلار کار کرده است. آمار قبلی که به شما داده ایم که همان ۷۲۶ میلیون دلار درآمد است مربوط به سال ۲۰۱۷ بود. ۲۰۱۹ و ۲۰۱۸ خیلی فرقی با هم ندارند. متأسفانه ما در این زمینه خیلی خوب کار نکرده‌ایم. رقم آن هم نسبت به سال‌های قبل کاهش پیدا کرده و کمتر شده است و باید در این زمینه تولید کنندگان کود تلاش فراوانی کنند تا بازر صادرات کود را دست بگیرند.

بزرگ ترین صادر کننده های کود چه کشورهایی هستند؟

در سال ۲۰۱۷ دنیا نزدیک به ۸۳۲۵۹۱ دلار حجم صادرات کود، کود حیوانی بوده است، به صورت فرآوری شده یا شکل‌های مختلف آن. ممکن است فرآوری نشده هم جزو آن باشد. بزرگترین کشورهای دنیا در زمینه صادرات کود حیوانی در سال ۲۰۱۷ نترلند، ایتالیا، بلژیک، کانادا و آمریکا هستند. جالب است بدانید که نترلند و ایتالیا به ترتیب با رقم ۱۷۴ میلیون دلار و ۱۲۵ میلیون دلار (هر دو با هم نزدیک به ۳۰۰ میلیون دلار که به ترتیب ۲۱ و ۱۵ درصد بازار و در مجموع نزدیک به ۳۶ درصد سهم بازار را پوشش داده‌اند) بزرگترین صادرکننده‌های کود هستند. بعد از این‌ها بلژیک با رقم ۹۰۷ میلیون دلار صادرکننده بزرگ کود می باشد.

مسائل مرتبط با صادرات انواع کودها :

همانطور که می دانید معاونت زراعت در امور مربوط به کود از جمله واردات، ثبت سفارش، صادرات، پایش و توزیع انواع کودها نظارت دارد.

کنترل واردات و عرضه انواع مواد کودی تولیدی با توجه به ثبت انواع کودها در موسسه تحقیقات خاک و آب در حال انجام است. اما در زمینه صادرات انواع کودها هرچند که کمیته صادرات کود وزارت جهاد کشاورزی کنترل‌های لازم را انجام می‌دهد ولی گزارش‌های رسیده از گمرکات کشور به خصوص گمرکات شرق کشور نشان می‌دهد که کودهای مختلف از جمله کودهایی که با ارز دولتی وارد کشور می‌شوند با عناوین دیگر در خارج از فصل ۳۱ کتاب مقررات صادرات و واردات صادر می‌شوند.

استفاده از عناوینی چون سولفات نیتروژن که با این عناوین سولفات آمونیوم را صادر می‌نمایند، یا خاک فسفات سنتی که سوپر فسفات تریپل را صادر می‌نمایند همچنین دی آمونیوم فسفات را در قبالب نمک طعام صادر کرده‌اند. بنابراین لازم است طی مکاتبه با گمرکات کشور موارد زیر متذکر شده و نظارت بر صادرات در این شرایط بیشتر گردد.

۱- صادرات انواع مواد معدنی به شکل گرانوله

۲- داشتن عناوین فسفر، نیتروژن، پتاسیم، سولفات نیترات، کلراید و گوگرد در اظهار متقاضی

قوانینی که برای صادرات مجاز کود باید به آنها توجه کرد :

با توجه به تخلفاتی که در زمینه کودهای وارداتی با نرخ ارز دولتی و صادر کردن آن ها با قیمت ارز آزاد مسئولین برا گمرک ها و صادرات کود قوانین زیر را بنا نهادند که در قسمت زیر به انها می پردازی:

۱- صادرات کلیه کودهای کشاورزی (شیمیایی، آلیف زیستی و نیز کود اوره با پوشش گوگردی) منوط به صدور مجوز سیستمی در اظهارنامه توسط نماینده وزارت جهاد کشاورزی  از طریق سامانه جامع امور گمرکی می‌باشد. بدیهی است توجه واحد ذیربط صدور مجوز صادرات در وزارت جهاد کشاورزی، به مفاد بند۱ نامه شماره ۹۷/۵۰۴/۴۹۳۵ مورخ ۹۷/۰۹/۱۳ دفتر توسعه صادرات آن وزارتخانه (مبنی بر ممنوعیت صادرات کلیه کودهای کشاورزی وارداتی با ارز دولتی و کلیه کودهای که در تولید آنها از ترکیب این کودها به هر میزانی استفاده شود) ضروری می‌باشد.

۲- صادرات کود اوره (تولید واحدهای پتروشیمی) تحت تعرفه ۳۱۰۲۱۰۰۰ صرفا توسط شرکت‌های تولیدی مندرج در جداول ضمیمه نامه شماره ۶۰/۹۰۸۳۴ مورخ ۹۷/۰۴/۰۹ وزارت صنعت، معدن و تجارت (ابلاغی طی بخشنامه شماره ۱۱۷/۹۷/۴۳۸۵۹۰ مورخ ۹۷/۰۴/۱۷) امکان پذیر بوده و علاوه بر آن باستناد بخشنامه شماره ۴۶۳/۹۳/۲۰۰۲۳۴ مورخ ۹۳/۱۱/۰۱ منوط به اخذ مجوز از شرکت ملی صنایع پتروشیمی است. لیکن تاکید می‌گردد صادرات کود اوره با پوشش گوگردی صرفا با اخذ مجوز از وزارت جهاد کشاورزی امکان‌پذیر می‌باشد.

۳- با توجه به مشابهت ظاهری و عنوان بعشی از محصولات معدنی (از جمله کالاهای فصل ۲۵ جداول ضمیمه کتاب مقررات صادرات و واردات)، محصولات و مواد شیمیایی (از جمله کالاهای فصول ۲۸ و ۲۹ همان جداول) با بعضی از انواع کودهای کشاورزی، بمنظور اجتناب از سوء استفاده‌های احتمالی ناشی از اظهار بعضی کالاهای دارای ممنوعیت، محدودیت و عوارض صادراتی، تحت عناوین مشابه دیگر، دستور فرمایید ترتیبی اتخاذ گردد در هر مورد به هنگام انجام تشریفات صادرات محصولات موصوف، با امعان نظر به نامه شماره ۹۷/۵۰۱/۷۲۵۲ مورخ ۹۷/۱۲/۱۶ معاونت محترم توسعه بازگرانی و صنایع کشاورزی (تصویر پیوست)، نسبت به اعمال دقت کافی اقدام لازم معمول داشته و در صورت وجود ابهام یا در صورت نیاز با ارسال نمونه کالا به آزمایشگاه استاندارد، نسبت به استعلام و تعیین ماهیت کالا و اینکه آیا کالای مورد آزمایش، کودهای کشاورزی تلقی شده و یا می‌تواند بعنوان کودهای کشاورزی و یا مواد کمکی خاک مورد استفاده قرار گیرد، بررسی لازم را بعمل آورده و در صورتی که ابهامی در جوابیه آزمایشگاه استاندارد باشد با ارسال نمونه کالا به آزمایشگاه‌های همکار با وزارت جهاد کشاورزی و نمایندگان استانی موسسه تحقیقات خاک و آب در سطح کشور (موضوع بند ۵ این بخشنامه)، جهت تعیین ماهیت و نوع کالا، درصد عناصر تشکیل دهنده، نام تجاری کالا، نام شیمیایی یا معدنی کالا، اقدام و در جوابیه آزمایشگاه، بطور دقیق مراتب را استعلام نمایند.

۴- ضمنا ً فهرست آزمایشگاه‌های همکار با وزارت جهاد کشاورزی و نمایندگان استانی موسسه تحقیقات خاک و آب در سطح کشور و دامنه فعالیت آنها در فرایند صادرات کودهای کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی (ضمیمه نامه شماره ۹۷/۵۰۴/۴۵۳۵ مورخ ۹۷/۱۱/۱۳ آن وزارتخانه) نیز جهت بهره‌برداری لازم ارسال می‌گردد.



:: برچسب‌ها: خرید کود صادراتی،خرید انلاین کود اوره،خرید اینترنتی کود، خرید کود ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

همانطور که در مقالات گذشته برای شما بیان کردیم استفاده از هنر رزین در بین علاقه مندان به این حرفه بسیار رواج پیدا کرده است و افراد توانسته اند با آموزش این هنر زیبا برای خود درآمدزایی و کارآفرینی کنن. مدرسه معماری آرت کانر مفتخر است که از عزیزان علاقه مند به این حرفه دعوت بعمل آورد برای ثبت نام در کلاس های آموزشی کار با رزین در رشته های مختلف. شاید براتون جالب باشه که بدونید با یادگیری و آموزش کار با رزین بتونین زیورآلات هنری نیز خلق کنید و از استفاده کردن و هدیه دادن اثر هنری دست خود سراپا پر از ذوق و شعف شید. در این مقاله به بیان آموزش کار با ترانسفر داخل زیورالات رزینی با ما همراه باشید تا برای خودتون زیورآلات رزینی با طرح های مختلف درست کنید.

کاربرد ترانسفر در ساخت زیورآلات رزینی چیست؟

ما نمی تونیم از هر کاغذی استفاده کینم چون به اصطلاح رزین به خوردش میره و حالت خیسی پیدا می کنه. از هر تصویری که می خواید می تونید استفاده کنید عکس های خانوادگی ، تصاویر منظره ، نماد ها و غیره ....ولی این تصویر باید روی کاغذ گلاسه یا فتوگلاسه چاپ شده باشه . از ترانسفر هم می تونید استفاده کنید چون کاغذ های ترانسفریه لایه نازک نایلونی دارند.

آموزش کار با ترانسفر داخل زیورالات رزینی

برای شروع این کار باید مواد و ابزار زیر رو تهیه کنید.

مواد و ابزار مورد نیاز برای کار با رزین

1. ابزار و مواد ساخت رزین شامل (رزین اپوکسی ۵۰ درصد یا کریستال سرورنیک ، همزن چوبی ، قاشق پلاستیکی ،ترازو دیجیتال با دقت دهم یا صدم گرم یا پیمانه مندرج یا سرنگ مندرج ،لوازم ایمنی کار )

2. قاب گردن آویز : از هر نوع از هر جنس قاب گردنبندی می تونید استفاده کنید از جنس زرده قلم و استیل و چوب می تونید برای اینکار استفاده کنید. سعی کنید از قاب هایی استفاده کنید که سطح بزرگتری دارند تا تصویر شما بیشتر خودش رو نشون بده.

3. ترانسفر

4. زنجیر : از هر نوع جنس زنجیری می تونید استفاده کنید فقط توجه کنید که رنگ قاب و زنجیر با هم همخونی داشته باشه.

5. چسب 123 : برای اینکه تصویر رو روی سطح قاب بچسبونیم باید از یه چسب قوی مثل چسب 123 و یا چسب قطره ای استفاده کنیم.

6. قفل و بست

7. خمیر فیمو

حالا که مواد و ابزارتون رو آماده کردید و کنار دستتون گذاشتید بهتره کارمون رو که آموزش کار با ترانسفر برای ساخت زیور آلات رزینی ( پلاک رزینی ) می باشد رو شروع می کنیم.

گام اول در ساخت زیور آلات رزینی :

ساخت هرنوع زیور آلات رزینی نیازمند ساخت رزین است ، این مرحله در همه ی دست سازه های رزینی مشترک است.در مقالات قبلی طرز آماده کرده رزین رو براتون توضیح دادیم میتونید برید ببینید.

گام دوم استفاده از ترانسفر در رزین :

برای استفاده از ترانسفر دو راه وجود داره میتونیم ترانسفر رو درآب گرم قرار بدیم تا کاغذ ضخیم اون جدا بشه و بعد با یک دستمال رطوبت ترانسفر رو بگیریم .

اما چون ترانسفر حالت شفافی داره سطح زیرش نمایان میشه و جلوه بدی داره به همین دلیل از خمیر فیمو برای پوشاندن سطح قاب هم می تونیم استفاده کنیم.

یک روش دیگه هم وجو داره که ساده تر هست و اون چسباندن ترانسفر به سطح قاب با کاغذ اون هست.

گام سوم فیکس کردن ترانسفر :

بعد از گذاشتن ترانسفر بر سطح قاب با گوش پاک کن تمام سطح ترانسفر رو هوا گیری میکنیم و دور تا دور ترانسفر رو با یه جسم نوک تیز به اطر اف قاب فیکس می کنیم.

گام چهارم ریختن رزین روی سطح :

ریختن رزین بر سطح قاب باید با دقت و آرامش انجام بشه و با یک جسم مثل خلال دندان و یا چوب بستنی تمام رزین به سطح قاب پخش شه به طوری که تمام سطح قاب به یک اندازه پوشیده شه. توجه کنید که کار رو روی یک سطح یا میز تراز بزارید.

اگه دوست دارید که سطح کارتون برجسته تر باشه باید صبر کنید تا رزین خشک بشه مجددا رزین بسازید و روی سطح قبلی رزین بریزید. چون سطح ما یه سطح صاف هست باید با احتیاط رزین رو بریزید که به بیرون از قاب نشت نکنه بنابراین رزین رو وسط کار بریزید و با خلال دندون به اطراف هدایت کنید.

اگه باز هم تمایل دارید که برجسته تر بشه کارتون مرحله چهارم رو  بعد از خشک شدن رزین اولیه تکرار کنید.

گام آخر در ساخت گردنبند رزینی :

مرحله آخر در ساخت هرنوع طرح رزینی مشترک هست قرار دادن کار زیر یک پوشش ( ظرف یا نایلون ) و در دمامی مناسب به مدت تقریبی ۲۴ ساعت برای خشک شدن هست.

کارگاه سازه های چوب و رزین (وودگلس)

یکی از دوره هایی که علاوه بر جذابیت زیاد، امکان کار و استخدام در آن زیاد به چشم می خورد گرایش سازه های چوب و رزین(وودگلس) ، است . مدرسه معماری داخلی آرت کانر با برگزاری کارگاه سازه های چوب و رزین(وودگلس) به افرادی که این دوره را به صورت کامل و موفق بگذرانند و نمونه کار نهایی قابل قبول به اساتید دوره ارائه دهند ، پس از پایان دوره ، مدرک معتبر از وزارت علوم ارائه می دهد تا بتوانند به راحتی وارد بازار کار شوند



:: برچسب‌ها: سازه های چوب و رزین ،کارگاه سازه های چوب و رزین،ساخت گردنبند رزینی،ساخت زیور آلات رزینی ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

فیلتر هوا اسپرت مانند سایر فیلترها مانع ورود گرد و خاک و هوای آلوده به موتور و داخل اتاق خودرو می شود که در نهایت به عملکرد بهتر خودرو کمک می کند. اما چرا برخی تمایل به استفاده از فیلتر اسپرت دارند؟فیلتر هوا اسپرت بهتر است یا معمولی ؟ فیلتر اسپرت چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ وجه تمایز فیلتر هوا اسپرت نسبت به سایر فیلترها چیست؟ آیا فیلتر اسپرت واقعا به صدای موتور کمک می کند؟ در این مقاله با ما همراه شوید تا پاسخ همه ی این سوال ها برسید.

مواد اولیه فیلتر هوا اسپرت چیست؟

بد نیست بدانید در ساخت فیلتر هوا اسپرت از چند لایه کاغذ کتانی ، توری فلزی و پلی یورتان استفاده می شود.

فیلترهای هوا اسپرت بر چند دسته اند:

سازندگان فیلتر های اسپرت معمولا چند دسته محصول دارند

فیلترهای جایگزین (Replacement ) :

در سایز فیلتر استاندار یک خودرو ساخته می شود و برای نصب این فیلتر کافیست فیلتر کاغذی نصب شده در محل مربوطه را درآورده و این فیلتر را به جای آن قرار دهید.

معمولا لیست تولید کنندگان برای این نوع فیلتر بسیار کامل است و ما میتوانید از فیلتر ژیان تا فیلتر enzo را در لیست تولید کننده گان پیدا کنید.

کارشناسان در این زمینه معتقدند که این فیلتر ها تاثیری در قدرت موتور ندارند چرا که سیستم مکش (intke) استاندارد که عامل اصلی کاهش صدا و محدود کننده مکش است دست نخورده باقی مانده ولی تجربه شخصی به من نشان داده است که این نظر عمومیت ندارد و تا حدودی اشتباه است و دلیل آن بسیار ساده است : طراحی سیستم مکش هوای خودرو ها و ساختار موتور خودروها متفاوت است.

به همین دلیل فیلتر جایگزین روی یک خودرو تاثیر کم و بعضا نا محسوسی دارد و روی خودرویی دیگر تاثیر بیشتر و کاملا محسوسی دارد و به همین دلیل برای گرفتن حداکثر بهره از فیلتر جایگزین انجام تغییرات روی air box و intake خوب ولی غیر اجباریست.

کیت های مکش هوای خنک و مستقیم خاص هر خودرو (intke kit) :

این کیت ها برای هر موتور به صورت ویژه طراحی ساخته میشوند و جایگزین همه یا قسمتی از سیستم مکش استاندارد می شوند ولی چیزی که حتمان حذف خواهد شده جعبه یا box فیلتر هواست.

نصب این فیلتر ها نیز آسان است و هیچ دردسر و کلنجاری ندارد چرا که همه چیز از سوی سازنده محاسبه شده و مهیا گشته فقط باید نحوه نصب را مطالعه کرد. چنانچه روی سیستم مکش استاندارد سنسوری نصب یا برای بخار روغن رابطی بوده باشد روی این کیت ها هم محلی برای نصب این قطعات به شکل کاملا اصولی و صحیح وجود دارد.

این کیت ها مثلا برای یک کابراتور وبر میتواند یک فیلتر ساده با ۲ دهانه ورودی و یا برای یک خودوری اسپرت کیتی پیچیده باد.

افزایش قدرت با این کیت ها بسیار خوب و جواب گوی انجام سایر تغییرات و تیونینگ های پیشرفته نیز هست.

فیلتر هوا اسپرت بهتر است یا معمولی ؟

دلیل اینکه چرا این فیلتر ها نسبت به فیلتر هوا معمولی بهتر است و  باعث افزایش قدرت می شوند اینست که این فیلتر ها جریان هوا را بهتر و بیشتر و در برخی از انواع این کالا هوا بصورت خنک تر و همچنین در برخی مارک ها با تصفیه یا فیلترینگ بهتری عبور می دهند.
این فیلترها باعث افزایش توان و قدرت موتور می شود در انواع باکیفیت آن فیلترینگ و تصفیه هوا به بهترین نحو انجام می شود که تنفس فوق العاده موتور را به همراه دارد.

نحوه کار فیلتر هوا اسپرت چگونه است؟

تکنولوژی که برای فیلتر هوای اسپرت است ، این مورده است که اجازه دهیم هوای بیشتری وارد محفظه احتراق شود تا با بنزین مخلوط شود و قدرت بیشتری از موتور بدست بیاید . جریان هوا مسئله بسیار پیچیده ای است که هیچ وقت نمی توان از این مسئله مطمئن بود که با تعویض فیلتر هوای معمولی با یک فیلتر هوای اسپرت هوای بیشتری وارد موتور می شود …

صد در صد نشان دهنده بیشترین مقاومت ممکن در مقابل جریان هوای ورودی را نشان می دهد. که این عمل توسط فیلتر هوای معمولی و جعبه هوا ( air boxهمون محفظه ای که فیلتر درونش قرار می گیره) انجام می گیرد. اعداد پایین تر از ۱۰۰ نشان دهنده این موضوع است که هوا راحت تر به نسبت فیلتر هوای معمولی و جعبه هوای معولی وارد محفظه احتراق می شود. این مسئله کاملا طبیعی است که با برداشتن فیلتر هوا و جعبه هوا،هوا بسیار سریع و راحت تر وارد می شود و عدد ۳۷٫۵ همین مطلب رو نشان میدهد.

فیلتر هوای اصلی با air box اصلی ۱۰۰%
تنها air box اصلی ۱۰۰%
فیلتر هوای اصلی با air box صیقل داده شده ( تقویت شده ) ۶۲٫۵%
تنها با فیلتر هوا ۴۴%
هیچ کدام ۳۷٫۵%

این تست نشان می دهد که تغییر فیلتر هوای معمولی با فیلتر هواهای اسپرتی که درون محفظه قرار(شبیه معمولی ها) می گیرند هیچ تاثیری ندارد مگر با تغییر در air box. اما مسئله جالب تر اینجا است که اگر شما از هیچ فیلتر استفاده نکنید و تنها air box در سر راه هوای ورودی باشد هیچ تاثیر مثبتی ندارد .حتی اگر هیچ کدام هم نباشند باز هم مقاومت در مقابل جریان هوا وجود دارد و این دقیقا به همان آیرودینامیکی بر می گردد .

فیلتر هوا اسپرت چه مزایایی در مقایسه با فیلتر هوای معمولی دارد؟

  • افزایش قدرت و شتاب با هزینه کم ، نصب آسان، بدون افزایش مصرف بنزین ( و حتی در برخی موارد کاهش مصرف بنزین)
  • اقتصادی بودن بدلیل عدم نیاز به تعویض و محافظت از موتور خودرو به دلیل تصفیه بهتر هوا
  • ایجاد صدای اسپرت ( به غیر از نوع جایگزین)
  • کاهش وزن خودرو که این مورد برای رانندگان حرفه ای اهمیت دارد
  • ایجاد فضای بیشتر برای نصب سایر قطعات
  • امکان بازگشت تغییرات به حالت اولیه

از فیلتر هوا اسپرت استفاده کنیم یا نه؟

هر چقدر هوای بیشتر و با تراکنش بالاتر و خنک تر وارد محفظه تحریق گردد احتراق کامل تری در موتور انجام شده و درنتیجه قدرت خروجی بیشتری از خودرو بدست می آید. رعایت چند مسئله در کنار هم می تواند به عملکرد بهتر فیلتر اسپرت کمک کند.

با توجه به مزایای فیلتر اسپرت چرا کارخانه از آن استفاده نمی کند؟

  • در درجه اول صرفه اقتصادی این قطعه است زیرا هزینه ساخت و جنس مورد استفاده در فیلتر های اسپرت نسبت به معمولی گران تر بوده و در قیمت نهایی خودرو تاثیر زیادی می گذارد.
    دوم زمان ساخت این فیلتر نسبت به معمولی بیشتر بوده و از این رو برای کارخانه تولید کننده خودرو صرفه زمانی نیز ندارد.
  • از دلایل دیگر می توان گفت به دلیل تغییر صدای موتور خودرو کارخانه از این فیلتر ها صرف نظر می کند.
  • بسیاری عقیده دارند که با ورود هوای بیشتر به داخل موتور و احتراق بیشتر ، افزایش مصرف بنزین را به همراه دارد ، بنابراین فیلتر اسپرت از نظر هزینه به صرفه نخواهد بود که طبق آزمایش هایی که انجام شد فیلتر هوای اسپرت تاثیر چندانی در افزایش مصرف سوخت نداشت. برای اطمینان خودتان می توانید امتحان کنید ، چون نصب و بازگرداندن به حالت اولیه فیلتر اسپرت کار بسیار آسانی است.


:: برچسب‌ها: دستگاه تولید فیلترهوا،خط تولید فیلترهوا،راه اندازی خط تولید فیلترهوا،تولید فیلترهوا،دستگاه فیلترهوا ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

یکی از انواع طرح های فایبر سمنت برد که در ساخت نمای ساختمان کاربرد زیادی دارد فایبر سمنت برد طرح چوب است. این نوع صفحات سیمانی الیاف دار با ظاهری شبیه چوب و دارای خواص و ویژگی های به مراتب بهتر از چوب به عنوان پوششی دکوراتیو و زیبا در نمای ساختمان های لوکس و ویلایی بکار می روند. نمای طرح چوب فایبر سمنت برد با طرح های متنوع و زیبا و قابلیت رنگ پذیری و تطابق با دکوراسیون محیط انتخابی ایده آل برای نمای سایدینگ ساختمان ها بشمار می روند. در این مقاله می خواهیم به بررسی اینکه فایبر سمنت برد طرح چوب مناسب چه ساختمان هایی است؟ بپردازیم. همراه ما باشید.

فایبر سمنت برد طرح چوب مناسب چه ساختمان هایی است؟

فایبر سمنت طرح چوب جایگزین ایده آل برای چوب طبیعی در نمای ساختمان های ویلایی و ساختمان های ساحلیو دکوراسیون میباشد، که ضمن کاهش مصرف چوب طبیعی، مشکلاتی نظیر نفوذ موریانه، تعمیر و نگهداری، خطر حریق و تاثیرات رطوبت را نیز مرتفع می سازد.

ورق فایبر سمنت طرح چوب گزینه ای ایده آل برای ساختمان های ویلائی است که نمایی مدرن و بادوام را خلق می کند و باعث یادآوری فضای گرم طبیعت می شود. محصولات فایبر سمنت طرح چوب جایگزینی منحصر به فرد برای چوب طبیعی است که مشکلات تعمیر و نگهداری چوب را به همراه نخواهد داشت. این محصول را در نمای ساختمان میتوان به صورت سایدینگ (کرکره ای) نصب نمود.

فایبر سمنت طرح چوب محصولی منحصر به فرد جهت نمایی متفاوت و مدرن میباشد و برای افراد خاص پسند که طرح روستیک و طبیعی مورد علاقه شان می باشد بسیار مناسب است. این محصول با سه طرح مختلف عرضه میگردد.

نمای ساختمان ها با توجه به قرار گیری در معرض عوامل جوی و اقلیمی همیشه دارای اهمیت بالایی از نظر انتخاب مصالح بادوام و ماندگار بوده است. که فایبر سمنت برد دارای این ویژگی ها می باشد.

با توجه به کیفیت بصری و کارکردی سمنت برد ها از آنها به عنوان دیواره محوطه و پرچین با طرح چوب یا به صورت مشبک استفاده می شود و با توجه به پایه سیمانی محصول و اطمینان از عدم کپک زدگی و حمله حشرات می توان از این محصول به عنوان پوششی بی رقیب در بناهای ویلایی در اقلیم های مرطوب و بارانی یاد کرد.

اين نما، با تركيب زيبايي،‌ استحكام و تداوم به نماي ساختمان تجاري شما با كمترين هزينه بهترين ظاهر را می بخشد.

کاربرد فایبر سمنت برد طرح چوب

از سمنت برد طرح چوب میتوان در نمای ساختمان ، سقف کاذب و دکوراسیون استفاده نمود. همچنین این محصول با ضخامت ۱۲ میلیمتر گزینه مناسبی جهت ابزار های کنج یا قاب پنجره و گارد تراس و پارکت، کفپوش فضای باز ، سونای چوبی و …می باشد.

آیا می توان فایبر سمنت طرح چوب را رنگ آمیزی کرد؟

فایبر سمنت طرح چوب را میتوان به صورت خام (بدون رنگ) نصب نموده سپس با رنگ های مخصوص نما با پایه اکریلیک رنگ نمود، همچنین در صورت سفارش، این محصول به صورت رنگ شده در طیف های رنگی مختلف قابل ارائه می باشد.

مزایای نمای فایبر سمنت طرح چوب

از مزایای نمای سایدینگ فایبر سمنت طرح چوب نسبت به دیگر مصالح ساختمانی مورد استفاده در نمای ساختمان ها می توان به موارد ذر اشاره کرد :

  • نمای طرح چوب فایبر سمنت شبیه چوب بوده است ولی دارای مزایای زیادی نسبت به چوب همانند هزینه نگهداری کمتر، مقاوم در برابر آتش سوزی و هزینه ارزان تری دارد.
  • نمای فایبر سمنت طرح چوب در نمای ساختمان دارای انعطاف پذیری بیشتری نسبت به سایر مصالح ساختمانی مورد استفاده در نمای ساختمان مانند چوب، کامپوزیت و یوپی وی سی است از این نظر امکان ارائه ایده های خلاقانه معماری در این نوع نما وجود دارد.
  • فایبر سمنت طرح ساده مشابه کامپوزیت و سرامیک بوده و می تواند جایگزین آنها شود. نکته قابل توجه این است که فایبر سمنت طرح ساده همانند کامپوزیت خاصیت صنعتی بودن محیط را القا نمی کند لذا در واحدهای مسکونی پذیرفته شده است.
  • فایبر سمنت طرح چوب در مقایسه با چوب طبیعی وزن کمتری داشته و با توجه به زیرسازی استاد و رانر بکار رفته در آن ایمنی بیشتری نسبت به چوب طبیعی دارد. این خاصیت نمای فایبر سمنت و دیوارهای داخلی موجب حفاظت ساختمان در برابر زلزله و عوامل محیطی طبیعی می شود.
  • از دیگر مزایای فایبر سمنت طرح چوب در نمای ساختمان می توان به ویژگی منحصر به فرد رنگ پذیری آن اشاره کرد که پس از گذشت چندین سال امکان رنگ آمیزی دوباره و ایجاد تفاوت در نمای ساختمان را برای شما فراهم می آورد.
  • همچنین استفاده از فایبر سمنت طرح چوب باعث حفظ محیط زیست می شود و دیگر نیاز نیست برای مصارف اینچنینی از چوب طبیعی استفاده کرد و درختان بسیاری را قطع نمود.


:: برچسب‌ها: فایبر سمنت،فایبر سمنت برد،رنگ آمیزی فایبر سمنت،فایبر سمنت طرح چوب ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

صندلی مدیریتی نیلپر مدل OCM 814 طراحی زیبا، مدرن، کاربردی و متناسب با اصول ارگونومی ، قابلیت ارائه با  روکش های چرم، پارچه برای نشیمن و پشتی ، پشتی با قابلیت تنظیم ارتفاع به منظور استفاده افراد با رنج مختلف قدی ، دارای پیچ تنظیم نیروی وارد بر پشتی مطابق با وزن کاربر بر روی مکانیزم ، استفاده از یک لایه پلاستیک از جنس PU بر روی دسته به منظور ایجاد راحتی بیشتر ، قابلیت تنظیم ارتفاع دسته ها در پنج حالت مختلف به منظور استفاده افراد با رنج قدی مختلف ، استفاده از جک گازی با کورس اسمی 10سانتیمتر و آبکاری نیکل-کروم برای تنظیم ارتفاع نشیمن ، استفاده از پروفیل فولادی با آبکاری نیکل-کروم در ساخت پنج پر و دسته ها به منظور افزایش زیبایی و استحکام محصول ، استفاده از مکانیزم  سینکرون MT2 با قابلیت حرکت نسبی نشیمن و پشتی نسبت به همدیگر وقفل پشتی در چهار حالت مختلف ، نشیمن ساخته شده از چوب نئوپان با روکش فوم سرد قالبی با دانسیته بالا جهت افزایش راحتی و پشتی ساخته شده از پلاستیک تقویت شده

ویژگی های صندلی مدیریتی نیلپر مدل OCM 814

طراحی برمبنای اصول ارگونومی
دسته با بدنه فلزی و رویه از جنس PU مناسب برای قرار گرفتن دست ها و قابلیت تنظیم ارتفاع در 4 حالت مختلف
دارای قوس های مختلف بر روی نشیمن و پشتی مطابق با اصول ارگونومی
دارای پشتی پلاستیکی به همراه پد با روکش چرم
دارای مکانیزم زانویی با امکان حرکت مجزای نشیمن و پشتی
قابلیت تنظیم آسان ارتفاع پشتی

خرید صندلی اداری و صندلی مدیریتی از فروشگاه اینترنتی مبلمان اداری وی چوب

برای سفارش صندلی مدیریتی می توانید با مجموعه وی چوب تماس گرفته و صندلی مورد نظر خود را انتخاب کنید . وی چوب در کمترین زمان محصول را برای شما ارسال خواهد کرد.همچنین وی چوب سلامت کالا را برای شما ضمانت خواهد کرد و گارانتی و خدمات پس از فروش از مزایای خرید صندلی مدیریتی خواهد بود



:: برچسب‌ها: صندلی مدیریتی نیلپر،صندلی اداری،صندلی مدیریتی،خرید صندلی اداری،خرید صندلی مدیریتی ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

ساخت کلبه‌های‌ چوبی از سرعت بالایی برخوردار است و همین دلیل باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه می‌شود. کلبه‌های چوبی مقاومت و دوام زیادی دارند. به دلیل خاصیت انعطاف‌پذیری چوب، فونداسیون کلبه‌های چوبی از ایمنی بالایی برخوردار است.

ایده های دکوراسیون منزل چوبی برای هر کسی که می خواهد فضای زندگی خود متحول کند مناسب است. استفاده از محصولات چوبی در دکوراسیون بسیار هیجان انگیز است ، پس چرا یک طراحی داخلی شیک و در عین حال جذاب ایجاد نمی کنید؟

مجموعه اسپرلوس دکور با سالها تجربه در طراحی و ساخت دکوراسیون داخلی و خارجی و ساخت انواع لوازم چوبی و فلزی می تواند بهترین طرح ها را با بهترین کیفیت برای شما اجرا کند. با خرید و یا ساخت محصولات چوبی، شما یک فضای زندگی لذت بخش دارید که تمام ایده ها و خلاقیت های دکوراسیون منزل چوبی شما را نشان می دهد. بهترین چیز در مورد تزئینات چوبی این است که می توانید به راحتی دکوراسیون خود را آنگونه که می خواهید ایجاد کنید. لازم نیست که طرح ها به صورت پیچیده باشند. فقط چیزی ایجاد کنید که متناسب با دکوراسیون فعلی فضای زندگی شما باشد.

 طراحی ، اجرا و ساخت انواع محصولات چوبی

از چوب می توان به چندین روش مختلف در خانه استفاده کرد. می توان آن را بر روی دیوار قرار داد تا قفسه ای برای کتاب های شما ایجاد شود ، یا می تواند یک میز اینه یا جا کفشی کوچک برای ورودی اصلی باشد. دراسپرلوس دکور شما می توانید ایده های عالی برای دکوراسیون منزل خود را مشاهده کنید.

یکی از ویژگی های اسپرلوس دکور این است که می توانید طرح ها را با رنگ بندی مختلف و همچنین در سایز و ابعاد اختصاصی خودتان سفارش دهید.
شماره تماس جهت ثبت سفارش ساخت و خرید :

۰۹۱۹۵۴۱۰۸۰۰
 ۰۲۱۲۶۲۹۲۸۵۴
۰۲۱۲۶۲۹۲۸۳۲
۰۲۱۲۲۴۷۳۱۴۹

شما می توانید با گردش در اسپرلوس دکور ، از ایده ها موجود لذت ببرید و نظرات خود را در مورد تزئینات چوبی منزل با ما در میان بگذارید. همچنین  برای سفارش و ساخت محصولاتی که در تصاویر می بینید، با ما تماس بگیرید.
در حال حاضر در اسپرلوس دکور انواعتی وی ست ، میز ناهارخوری ، کتابخانه ، میز مدیریتی ، کمد و قفسه و تخت خواب  طراحی و ساخته می شود.



:: برچسب‌ها: هزینه ساخت کلبه جنگلی ،ساخت خانه های جنگلی،ساخت کلبه های جنگلی ،قیمت ساخت کلبه جنگلی ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

شرکت مدرن سازان رادیس با چندین سال سابقه و تجربه در زمینه نصب و اجرا و فروش کناف با کادری مجرب برای اجرای کناف در دکوراسیون داخلی منزل، محل کار ، شرکت با استفاده از طرح و مدلهای به روز مطابق با سلیقه شما آمادگی خود را برای خدمت رسانی به همشهریان ساکن سقز اعلام میدارد . شما عزیزان می توانید با ثبت درخواست خود در زمینه اجرای کناف از بازدید و مشاوره رایگان شرکت مدرن سازان رادیس نیز بهره مندشوید.

از کناف در چه مکانهایی می توان استفاده کرد؟

امروزه در صنعت ساختمان، کناف جایگزین روش های سنتی شده است و می تواند تمام نیازهای مهندسی و معماری را در همه مکانها و فضاها برآورده کند. در ساختمانها با کاربردهای مختلف هم از کناف استفاده می شود.

اجرای دیوار کناف در سقز

یکی از خدمات کناف کاران شرکت مدرن سازان رادیس نصب و اجرای کناف روی دیوار و اجرای دیوار جدا کننده با کناف می باشد . متخصصین رادیس علاوه بر طراحی مطابق با سلیقه و خواست شما و در نظر گرفتن تمامی جوانب زیبا سازی در سریع ترین زمان به اجرای آن در منزل و یا محل کار شما خواهند پرداخت . شماعزیزان می توانید جهت اطلاع از طرح و نمونه اجرای کناف و همچنین قیمت کناف در سقز با کارشناسان و مشاورین شرکت مدرن سازان رادیس تماس حاصل نمایید . ما شما را در انتخاب سقف و دیوار کناف مناسب راهنمایی می کنیم.

قیمت اجرای کناف در سقز

می توان گفت که مهمترین عواملی که قیمت کناف را تعیین می کند جنس و طرح و متراژ کل کار می باشد . کناف بسته به نوع طرح آن که ساده یا طرح دار است قیمتهای متفاوتی دارد . قیمت اجرای انواع طرح دکوراتیو و خاص بعد از تعیین طرح و آنالیز مصالح مصرفی تعیین می شود. برای اطلاع از قیمت به روز و آخرین خدمات سقف کناف و دیوار کناف در سقز و نیز قیمت فروش و نصب کناف هم اکنون با ما تماس حاصل نمایید. شرکت مدرن سازان رادیس در نظر دارد تا با ارائه بهترین خدمات در امور کناف اعم از مشاوره و طراحی و اجرای کناف رضایت شما کارفرمای عزیز را جلب نماید.

موارد تعیین کننده قیمت نهایی در دیوار کناف شامل ، ارتفاع مدنظر برای اجرای دیوار کناف ، فضای مورد نظر اجرا، جنس سطح فضا برای اجرا ، نوع کناف دیوار ، جنس پانل مورد نظر، برند مصالح مصرفی ، ضخامت پانل ، متراژ کل برای اجرای دیوار کناف، قرار داشتن در یا پنجره در دیوار مورد نظر برای اجرا، قرار داشتن انواع شکست در دیوار کناف در قیمت کناف دیوار موثر است .

نکات مهم در انتخاب کناف

مورادی که در انتخاب کناف باید مورد توجه قرار دهید ، انتخاب نوع و طرح کناف متناسب با نیاز شماست . امروزه چیزی که بسیار مورد توجه طراحان داخلی قرا گرفته است اجرای کناف با ترکیبی از روش سنتی و روشهای نوین می باشد . قیمت مناسب، سهولت استفاده و زیبایی از جمله ویژگی هایی است که باعث محبوبیت استفاده از کناف در ایران شده، در کنار این ویژگی ها همخوانی طرح های کناف با سلیقه و سبک معماری ایرانی بر این محبوبیت افزوده است. متخصصین ما تمام تلاش خود را به کار گرفته تا شما را در انتخاب بهترین و مناسب ترین کناف راهنمایی نمایند .

مزایای استفاده از سقف کناف

  • سرعت و دقت بالا در طراحی و اجرا
  • کاهش تعداد نیرو برای اجرای پروژه
  • هزینه کناف نسبت به دیگر سقفهای کاذب از جمله گچ ، رابیتس ، چوب و غیره کمتر است
  • کناف به شکل عایق عمل می کند و از این حیث شاهده صرفه جویی در مصرف انرژی هستیم
  • به دلیل ساختار مفصلی که کناف دارد در مقابل زلزله مقاومت خوبی دارد
  • عایق های صوتی و حرارتی
  • سبک سازی ساختمان
  • ساخت سقف های معلق تزئینی
  • عدم نیاز به پیش بینی آویز
  • کاغذ دیواری ، بلکا ، رنگ و هر طرح دیگری را می توانید بر روی سطح کناف اجرا کنید .
  • باز بودن دست طراح و اجرا کننده کناف جهت طراحی و اجرا

اجرای سقف کناف در سقز

امروزه از کناف سقف بخاطر مزایایی که ذکر شد در طراحی دکوراسیون داخلی منزل بسیار استفاده می شود. دو نوع سقف کناف وجود دارد : سقف کناف یکپارچه و سقف کناف مشبک .

سقف کناف یکپارچه : در این نوع سقف کناف، کناف بدون درز بوده و ساختار آنها از اتصال تایل روکش دار گچی به سقف اصلی متصل می شوند. این ساختار از لحاظ معماری بسیار منعطف بوده و در ساخت سقف های زیبا و دکوراتیو کاربرد دارند. این نوع از کناف عایق حرارت و صوت بوده و از مقاومت بالایی برخوردار است. ساختار سبکی دارد و جایگزین مناسبی برای سقفهای کاذب غیر استاندارد می باشند و پس از اجرا قابلیت رنگ آمیزی نیز دارد.

سقف کناف مشبک : از سازه های T شکل و تایل های گچی تشکیل می شوند. این شبکه به وسیله آویزهای قابل تنظیم به سقف اصلی متصل شده و سپس تایل های گچی درون این شبکه قرار می گیرند. نصب سریع، دسترسی آسان به فضای پشت کناف و تعمیر و نگهداری ساده از جمله ویژگی های کناف می باشند.

آیا می توان از کناف در شرایط آب و هوایی متنوع استفاده کرد؟

بله ؛ کناف از جمله سازه های مقاوم محسوب می شود. کناف به قدری انعطاف پذیر و خوب است که از آن می توان در اقلیم های مختلف با شرایط آب و هوایی متنوع استفاده کرد. شرکت مدرن سازان رادیس آماده اجرای خدمات اجرا و نصب کناف در سقز می باشد. برای اطلاع از قیمت و جزئیات اجرای کناف در  سقز تماس با مدرن سازان رادیس را فراموش نکنید.

آیا در نمای بیرونی ساختمان نیز می توان از کناف استفاده کرد؟

بله، این موضوع به طرح معماری پروژه بستگی دارد و می توان از کناف در سطوح، رنگ نما یا پوشش های بافت دار معدنی استفاده کرد. در همه پروژه ها، قطعات کاشی و سرامیک و آجر با وزن مشخص و به کمک چسب کاشی کناف به سازه می چسبد. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره کناف و نحوه اجرا و قیمت روز آن با ما در تماس بوده و یا با مراجعه به آدرس اینترنتی radiscompany.com پاسخ تمامی سوالات خود را دریافت نمایید . کارشناسان و مشاوران در تمامی ساعات شبانه روز آماده پاسخ گویی به شما عزیزان می باشند . همین امروز با ما تماس بگیرید.



:: برچسب‌ها: کناف,اجرای کناف,قیمت کناف,قیمت اجرای کناف,کناف سقف,کناف دیوار,کناف ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

دفاع از پایان نامه های دانشجویی و فارغ التحصیل شدن از مقاطع تحصیلات تکمیلی، نیازمند رعایت قوانینی است که هر چند به ظاهر دشوار است، عمل کردن به آنها به استاندارد شدن کیفیت پژوهش ها و نیز استقرار عدالت آموزشی کمک می کند.برخی از دانشجویان با بی توجهی به نکات در جلسه دفاع پایان نامه آنه رد می شود. به همین دلیل در این مقاله تصمیم گرفته ایم تا برای شما مواردی که باعث رد شدن پایان نامه می شود را بیان کنیم در این مقاله همراه ما باشید تا بدانید چرا پایان نامه ها رد میشوند؟

چرا پایان نامه ها رد میشوند؟

مهمترین دلایل رد شدن پایان نامه به خاطر مواردی هست که در قسمت زیر به ان اشاره کرده ایم که لازم است به آن توجه ویژه ای داشته باشید:

  • نکته اول این هست که موضوع شما موضوع مناسبی نبوده و یا تکراری بوده است. البته بازم هم این مورد کم رخ می دهد چون موضوع انتخابی شما از چند فیلتر مثل استاد راهنما،مشاور و شورای پژوهش باید عبور کند که در همان ابتدا اگر نیاز باشد به شما تذکر می دهند. اما دانشجو هم باید از موضوع خود اطمینان کافی داشته باشد تا موضوع تکراری و یا زیاد قدیمی نباشد.
  • نکته دوم این هست که دانشجو نتواند سوالات اساسی را پاسخ دهد. البته ندانستن برخی سوالات برای اکثر دانشجویان به وجود می آید و جای نگرانی نیست. پس اگر اساتید احساس کنند دانشجو به پایان نامه اصلا مسلط نیست و یا فرد دیگری برای او این کار را انجام داده احتمال رد شدن پایان نامه افزایش می یابد.
  • نکته سوم و شاید مهمترین نکته نداشتن نوآوری در پایان نامه است که می تواند باعث رد شدن پایان نامه شود. اگر پایان نامه شما فاقد نوآوری است و هیچ نوآوری در آن نباشد فرقی با یک گزارش کار ندارد و شما صرفا کارهای گذشته را تکرار کرده اید.

پس اگر نوآوری هر چند کم و حزئی دارید باید به صورت شفاف بیان کنید که برای مخاطبان و اساتید مشخص گردد که در فیلم ساخت پاورپوینت پایان نامه تا حدودی به آن پرداخته شده است.

اگر پایان نامه رد شد چه اتفاقی می افتد؟

در صورتی که پایان نامه به صورت کامل رد شد بسته به دانشگاه شما حدود سه ماه فرصت هست که اشکالات اساسی را برطرف و مجدد مراحل برگزاری جلسه دفاع انجام شود. در این حالت جلسه دفاع برگزار و دانشجو می بایست دفاع کند و نمره نیز بر اساس جلسه دوم به او تعلق می گیرد.

رد شدن پایان نامه در جلسه دفاع ممکن است؟

سوالی که برای اکثر دانشجویان ارشد که می خواهند دفاع کنند به وجود می آید این هست که آیا ممکن است در جلسه دفاع پایان نامه ما رد شود؟

قبل از هر چیز لازم است که این مقدمه را به شما بگویبم که به صورت منطقی برای یک دانشجو که در جلسه دفاع حضور پیدا می کند سه حالت اتفاق می افتد:

  • حالت اول: شما دفاع کاملا موفقی داشته اید و بدون هیچ گونه اشکال و ایراد از طرف اساتید پایان نامه شما مورد قبول واقع شده است. بنابراین نمره مناسب و بالایی هم دریافت می کنید و تمام. بعد از جلسه هم به کارهای اداری مثل صحافی کردن پایان نامه و امضا گرفتن و … می پردازید. این حالت به ندرت اتفاق می افتد اما غیر ممکن هم نیست.
  • حالت دوم: پس از دفاع پایان نامه اساتید از شما اشکالاتی می گیرند ولی این اشکالات آنقدر اساسی نیست که منجر به رد شدن کامل پایان نامه شما شود. مثلا در پایین شکل نموداری که در پایان نامه خود آورده اید توضیح لازم نداده اید و یا روش نوشتن مراجع در انتهای پایان نامه از فرمت استاندارد پیروی نمی کند.
    در این حالت شما ممکن است یکی دو سوال هم نتوانید کامل پاسخ دهید و یا ایراداتی از این قبیل. این حالت مرسوم ترین حالت هست و تقریبا برای اکثر دانشجویان رخ می دهد. در این حالت دفاع شما پذیرفته شده است اما می بایست اشکالات را بعدا برطرف کنید و نیاز ی به دفاع مجدد ندارید.
  • حالت سوم: در این حالت که البته به ندرت اتفاق می افتد منجر به رد شدن پایان نامه شما می شود.

اهمیت جلسه دفاع در رد نشدن پایان نامه

موفقیت در این جلسه نقش مهمی در زندگی تحصیلی دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی دارد؛ و بدیهی است آنان که چند ماه درگیر انجام پژوهش پایان‌نامه و نگارش گزارش آن بوده‌اند، برای ارائه نتایج آن نگران باشند. اما فراموش نکنیم که بخشی از ارزیابی داوران مبتنی بر توان ارائه مطالب و مهارت دانشجویان در پاسخگویی به پرسش‌هاست؛ و این نگرانی از توان آنان خواهد کاست. در نتیجه، هر چه دانشجویان آرامش بیشتری داشته باشند، با سهولت بیشتری می‌توانند پاسخگوی پرسش‌های داوران باشند. اهمیت جلسه دفاع از این جهت مهم می باشد که در صورت روشن و واضح بودن پایان نامه و تسلط کافی دانشجو بر مسائل پایان نامه خود و فن بیان و شیوه صحیح پاسخگویی به اساتید و ارائه پاور پوینت های بدون اشکال باعث رد نشدن پایان نامه و قبولی دانشجو می شود.

برای ردنشدن پایان نامه چکار کنیم؟

کارهایتان را به دقیقه ۹۰ موکول نکنید

یکی از کارشناسان درباره راهکارهایی که موجب موفقیت آمیز شدن جلسه دفاعیه دانشجویان می شود، گفت: اگر شما یک دانشجو هستید که به زودی تصمیم دارید از پایان نامه خود دفاع کنید باید آمادگی های قبلی را به موقع انجام دهید هر چه کارهایتان را به دقیقه ۹۰ موکول کنید بیشتر استرس و اضطراب می گیرید.

هماهنگی های لازم برای جلسه دفاع مثل هماهنگی های سالنی که قرار است دفاعیه خود را در آن انجام دهید و شکل پذیرایی مهمانان در جلسه را از قبل برنامه ریزی کنید تا در روز جلسه با مشکل جدی که باعث بهم ریختن افکار شما و استرس‌تان می شود مواجه نشوید از دیگر کارهایی که باید از قبل انجام گیرد آماده بودن متن، وسایل و اطلاعات مربوط به ارائه پروژه است.

استرستان فضایی است؟ به مشاور مراجعه کنید

بسیاری از دانشجویان با اختلال استرسی در امتحان و این گونه جلسات مواجه می‌شوند اگر فردی احتمال می‌دهد که با استرس بسیار شدید در این جلسات روبه رو می‌شود باید چند روز قبل به مشاور مراجعه کرده و کمک بگیرد اما برای همه دانشجویان کمی استرس وجود دارد برای پیشگیری و کنترل اضطراب باید از تکنیک های مقابله با آن کمک گرفت.

جلسه دفاعتان را شبیه سازی کنید

شاید جالب باشد که بدانید یکی از راهکارهای عینی در زمینه موفقیت در جلسه را شبیه سازی جلسه دفاع می باشد. تمرین و شبیه سازی جلسه دفاع یکی از راهکارهای مقابله با اضطراب است برای این کار بهتر است دانشجو یک یا دو روز قبل به همان مکانی که قرار است در آن پروژه خود را ارائه کند رفته و در حضور چند نفر از دوستان خود دفاعیه را به شکل واقعی و با زمان گیری تجربه کند تا بتواند ارائه بهتری در جلسه داشته باشد.

از داوران و جلسه دفاع برای خودتان غول نسازید

استرس و اضطراب نتیجه افکار بزرگ نمایی شده و منفی است دانشجویان اغلب از ارائه دفاع، داوران و استادان حاضر در جلسه برای خود یک غول بزرگ تجسم می کنند اگر با این فکر به جلسه دفاع برویم که این پایان نامه را خودم انجام دادم و تحقیقات و زحمات زیادی کشیدم به همین دلیل اطلاعات من از همه کسانی که در جلسه هستند در این زمینه حتی از اطلاعات داوران بیشتر و جامع‌تر است اعتماد به نفستان زیاد شده و چند ساعت دفاع به بهترین شکل و با آرامش سپری می شود.

کاراهای آرامش بخش انجام دهید

این قوت قلب جادویی را همراه خود داشته باشید ، انجام کارهایی مثل قرآن خواندن و افکار مثبت به آرامش و بیان بهتر پایان نامه کمک می کند در بسیاری از موارد نگاه کردن به بعضی از افراد مثل داوران یا یکی از استادان موجب استرس بیشتر شده و بالعکس نگاه کردن به برخی مثل پدر و مادر، همسر یا یک دوست به کاهش استرس و آرامش کمک می‌کند به همین دلیل حتما فردی که بیش از بقیه قوت قلبتان است همراه با خود به جلسه ببرید.

مشاوره انجام پایان نامه ارزان

اگر شما دانشجوی کارشناسی ارشد و دکتری باشید احتمالا انجام پایان نامه یکی از دغدغه های شماست. انجام پایان نامه علاوه بر مشکلاتی که برای نگارش ، انتخاب موضوع پایان نامه و نوشتن پروپزال دارد ، جنبه مالی آن نیز یکی از مشکلات دانشجویان است. نگارش پایان نامه از ابتدا تا انتها شامل هزینه هایی است که شاید برخی از دانشجویان توان پرداخت آن را نداشته باشند. بنابراین ما در نگارشگران برتر با استفاده از برترین مشاوران کشور سعی کرده ایم تا هزینه های اضافی را کسر و انجام پایان نامه برای شما ارزان تمام شود. کافیست تا با مشاورین ما تماس بگیرید تا شما در انجام پایان نامه ارزان راهنمایی کنند.



:: برچسب‌ها: انجام پایان نامه ارزان, مشاوره انجام پایان نامه ارزان ارشد, مشاوره پایان نامه ارزان دکتری, موسسه انجام پایان نامه, نحوه دفاع از پایان نامه دکتری, نوشتن پایان نامه, هزینه انجام پایان نامه ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

با توجه به اینکه تصمیمات مدیریتی درست برای مجموعه شما می تواند بسیار کارساز باشد ، مهمترین جایگاه شغلی در فست فود ، مدیریت است و نمی توان نقش مدیریت در موفقیت فست فود را نادیده گرفت و از آن چشم پوشی کرد به همین دلیل برای استخدام این شغل در فست فودتان دقت کنید . در این مقاله تصمیم گرفته ایم تا به بررسی نقش مدیریت در موفقست فست فود و ویژگی های یک مدیر خوب برای اداره فست فود بپردازیم. با ما همراه باشید تا گام های موثری را برای موفقیت فست خود بردارید.

نقش مدیریت در موفقیت فست فود

راه اندازی یک فست فود شاید به ظاهر کار ساده ای به نظر همه ما برسد ولی در واقع پس از شروع به کار یک رستوران مشکلات و سختی های کاری زیادی به وجود خواهد آمد که با توجه به توانایی فردی که مدیریت فست فود را بر عهده دارد به راحتی می تواند از پس این مشکلات براید و شرایط بحرانی را به خوبی اداره و مدیریت کند .اکثر افراد این طور فکر می کنند که مدیریت فست فود شغل پرسود و بی دغدغه ای است و به آسانی می توانند چنین محیطی را اداره کنند ولی توجه داشته باشید که هر کاری پیچیدگی ها و سختی های خودش را دارد.

نکات مهم در موفقیت فست فود

برای موفقیت کسب و کار مثل فست فود و رسیدن به درآمد و سود ایده آل باید مجموعه ای از نکات مشخص و از قبل سنجیده شده رعایت گردد و فاکتورهای های زیادی مد نظر قرار گیرد. یکی از این پارامتر های مهم که در پیشرفت این کسب و کار تاثیرگذار خواهد بود؛ چگونگی رفتار و عملکرد مدیریت فست فود می باشد که در صورت توجه به این موضوع موفقیت آن کار تا حد زیادی تضمین می شود.

همانطور که برای همگی واضح است، یک فست فود از بخش های مختلفی تشکیل شده که هر یک کار به خصوصی را انجام می دهند و مکمل یکدیگر هستند؛ برای مثال بخش آشپزخانه و طبخ غذا، سالن غذا خوری، بخش مربوط به ثبت سفارش و… بنابراین هر فرد کار مشخص و تعیین شده ای دارد ولی مدیریت این کسب و کار صرفا دارای بخشی مشخص نمی باشد؛ بلکه مدیریت باید کارهای مختلفی را انجام بدهد و تمام بخش ها و وظایف را به نحو احسن مورد ارزیابی و تحت نظر قرار دهد. اگر فردی که مدیر یک فست فود است دارای بینش مدیریتی باشد صد در صد نقش بسزایی در موفقیت و اداره کردن یک فست فود دارد. حالا می خواهیم بدانیم یک مدیر فست خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد.

ویژگی های یک مدیر موفق فست فود کدامند؟

یک مدیر فست فود باید به بسیاری از مهارت های کسب و کار چه سنتی و چه مدرن آشنایی کامل پیدا کند و از جمله مهارت های چون حسابداری ، کار با رایانه و بازار یابی و … را بیاموزد تا بتواند در پیشبرد و افزایش موفقیت فست فود خود کمک دوچندانی کند و باعث سرعت بخشیدن به بخش درآمد شود و سود دهی فست خود را افزایش دهد. در قسمت زیر با برخی از ویژگی های یک مدیر موفق فست فود شما را آشنا می کنیم:

۱- تحصیلات مدیریت فست فود

با توجه به اینکه مدیریت فست فود باید بتواند ارتباط صحیحی با مشتریان و تامین کنندگان برقرار کند و از طرفی هم باید مدیریت قوی بر روی پرسنل داشته باشد لزوما باید اطلاعات زیادی در حوزه های مختلف مدیریت ، مالی ، آی تی و… داشته باشد . از اینرو نه حتما به عنوان مدرک دانشگاهی ، بلکه به معنای داشتن سطح سوادی و دانش در حد لیسانس ، باشد .

۲- سابقه کار مدیریت فست فود

داشتن سابقه ی کاری ، یکی از مزیت های این شغل محسوب می شود . اگر شما به عنوان مدیر یک فست فود سابقه ی کاری مرتبط داشته باشید قطعا دارای تجارب بسیار مفیدی هستید که در طول کار از آن ها بهره خواهید برد . البته شرکت در دوره های آموزشی به صورت تئوری و عملی نیز به شما کمک زیادی خواهد کرد .

۳- مهارت های مورد نیاز مدیر فست فود

یک مدیر باید توانایی ها و مهارت های لازم جهت مدیریت مسائل مختلف را به صورت همزمان داشته باشد . انتظار می رود که یک مدیر دارای مهارت های زیر باشد :

آشنایی با قوانین و فرآیند های اجرایی فست فود

مدیریت هزینه ها

مدیریت بحران

توانایی برنامه ریزی

توانایی برقراری ارتباط خوب با پرسنل

آشنایی با طرز تهیه غذاها

مهارت در کنترل کیفیت غذاها

آشنایی با برنامه های حسابداری

روابط عمومی قوی

ظاهری موجه و آراسته

چگونگی وظایف مدیریت فست فود

کنترل و نظارت بر مجموعه :

یکی از مشخص ترین و بارز ترین و البته مهم ترین وظایف مدیر یک فست فود، ایجاد هماهنگی و کنترل هر یک از این بخش های موجود در آن حرفه می باشد. فردی که مدیریت یک فست فود را بر عهده دارد، باید این توانایی را داشته باشد که چندین گروه را با هم هماهنگ و بر کارشان نظارت کند. همچنین باید از اطلاعات کافی در مورد ماهیت و چیستی این شغل برخوردار باشد تا بتواند ضعف ها را شناسایی نماید و بداند که برای برطرف سازی و تعدیل هر مشکل چه راهکاری مناسب تر خواهد بود.

مشتری مداری :

یک مدیر با تجربه همواره سعی می کند که ضعف ها و مشکلاتی که در فست فود وجود دارد را شناسایی و برای رفع آن راه حل مناسبی پیدا کند. یکی از راه های پی بردن به این ضعف ها نظر خواهی از مشتریان می باشد که باید طبق یک برنامه ریزی مشخص و استراتژی خاص انجام بشود. یک فرد خلاق به دنبال شیوه های جدید نظر خواهی از مشتریان خواهد بود زیرا به خوبی می داند که این کار نه تنها به بالا بردن کیفیت خدمات و برند شدن کسب و کار کمک می کند بلکه از نظر مشتری نشانه ی احترام مدیر فست فود به آنها خواهد بود و حتی می تواند باعث شود که مخاطبان جدید به مشتریانی ثابت و همیشگی تبدیل شوند.

بررسی منو و ایجاد تخفیف های جدید :

مدیریت حرفه ای و با تجربه به خوبی می داند که منوی غذایی و انواع غذاهایی که در فست فود سرو می شوند، پس از مدتی یکنواخت شده و نیازمند تغییر می باشند؛ بنابراین باید بتواند با استفاده از اطلاعاتی که دارد و یا کمک گرفتن از سرآشپز و همچنین توجه به سلایق و علایق مشتریان، منو را به گونه ای تغییر بدهید که مورد توجه و رضایت آنان واقع شود.
همچنین برای جلب توجه بیشتر مخاطبان می توان آفر ها و پیشنهادات ویژه ای را در زمان های به خصوصی به آنان ارائه داد.

فن بیان و رفتار مناسب و داشتن برنامه ویژه کاری :

مدیر فست فود زمانی موفق است که بتواند از مجموعه ای از تکنیک های خاص در کارش استفاده کند. یکی از این تکنیک ها ارتباط مناسب و رفتار حرفه ای با مشتریان می باشد. در کار اداره فست فودت ممکن است مشکلاتی ایجاد شود که نیازمند به کار بردن استراتژی و یا رفتار و یا هوشمندی خاصی باشد؛ برای مثال ممکن است غذاها به دلایلی در یک روز کیفیت خوبی نداشته و یا زمان ارائه ی غذا و تحویل آن به مشتری طولانی شود و باعث نارضایتی مشتریان بشود. در چنین مواقعی مدیر فست مسئول رسیدگی به این مشکلات ناگهانی و اتفاقی است و در واقع باید با رفتار حرفه ای و راه کار مناسب بتواند مشکل ایجاد شده را برطرف کند.

نکته مهم برای مدیریت فست فود سود دهی بیشتر آن

اگر آمادگی مدیریت ندارید و یا نمی‌خواهید مدت زمان طولانی در فست فود سپری کنید کلا این حرفه را فراموش کنید، چون با موفقیت همراه نیست. مشتریان و کارمندان به حضور پررنگ شما امیدوارند. مشتریان احساس راحتی و دلپذیری بیشتری با حضورتان حس می‌کنند چرا که می‌توانند در مواقع لزوم با مراجعه به بخش مدیریت انتقاد یا پیشنهاد خود را ارائه کنند. یک مدیر موفق رستوران ویژگی‌هایی دارد که همه آن جنبه مدیریتی ندارد، بلکه در همه زمینه‌ها بهتر است رعایت شود.

داشتن اشتیاق و انگیزه برای یک مدیر رستوران بسیار با اهمیت است زیرا سخت کوشی به تنهایی درآمدزا نیست، بلکه ایجاد انگیزه، انرژی مثبت و ایجاد جوی شاد و صمیمی‌ همراه با حمایت از کارمندان موفقیت دائمی‌ را به دنبال خود می‌آورد. همه ما انسان هستیم و درصد خطا وجود دارد، اما ایجاد محیطی شاد در موفقیت کاری نقش بسزایی دارد و این خود نقش مدیریت در موفقیت فست فود را به خوبی روشن می نماید.



:: برچسب‌ها: راه اندازی فست فود ،راه اندازی فست فود ارزان،راه اندازی فست فود سیار،تجهیزات راه اندازی فست فود ،لوازم راه اندازی فست فود ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

روند پیشرفت فایبر سمنت برد (سیمان الیافی) در سال ۲۰۲۰ بگونه ای می باشد که تمامی ساختمان سازها و حتی مردم عادی علاقه زیادی به استفاده این متریال در ساخت و سازهای خود شده اند و به این متریال جدید کاملا اعتماد کرده اند. این محصول یک ماده متنوع است که با سبک خیره کننده و محافظت بی نظیرش باعث شده است تا برای اجراهای نمای خارجی ساختمان و دکوراسیون داخلی بنا از فایبر سمنت استفاده شود.

با توجه به اینکه ما از این محصول به عنوان متریال نوین یاد می کنیم منظورمان این نیست که این متریال جدید است است برعکس سیمان الیاف محصول جدیدی نیست  بلکه نسبت به متریال های دیگری که از زمان قدیم از آنها استفاده می شده است جدید است، اما با توجه به تنوع و مزایای زیاد  فایبر سمنت برد برنامه ها و طرح هایی که این روزها شاهد آن هستیم واقعاً ابتکاری هستند. در اینجا ۵ نکته درباره رونده ساخت فایبر سمنت برد که در سال ۲۰۲۰ آمده است را برای شما بیان می کنیم همرا ما باشید.

شماره ۱: جزئیات را با اشکال مشخص اضافه کنید

نمای فایبر سمنت برد به صاحبان خانه و صاحبان ساختمان چند روش برای نمایش جزئیات نمای خارجی آنها ارائه می دهد. طرح کلبه از پانل های عمودی و افقی در قسمت خارجی استفاده شده و از یک طرح پنجره منحصر به فرد و یک پالت رنگ تمیز برای جذابیت بیشتر در خانه برخوردار است. تزئینات سفید و آبی توجه شما را به مربع ها و منحنی های مشخص نمای کلبه جلب می کند.

طراحی های خارجی در همه جا می تواند از قابلیت کاربرد فایبر سمنت برد بهره مند شود و سازندگان خانه در سراسر ایالات متحده برای ارائه طراحی برجسته منزل به سیمان الیافی اعتماد می کنند. با توجه به ترکیب کردن متریال ها و رنگ های دیگر می توان طبق سلیقه خود نمای ساختمان تان را به وسیله فایبر سمنت برد دیزاین کنید.

شماره ۲: رنگ پررنگ را بیاورید

صاحبان خانه در طراحی خارجی خود جسارت بیشتری پیدا می کنند و شروع به استفاده از رنگ های تیره (مانند ذغالی ، آبی تیره یا مشکی) می کنند تا سبک خانه خود را برجسته کنند.

اگر صاحبان خانه راهی برای به روزرسانی نمای بیرونی خود بخواهند اما برای یک تغییر بزرگ آماده نباشند، رنگ های تند و تیره نیز در اصلاح و سایر جزئیات بیرونی کار می کنند. برای اجرای نمای ساختمان خود  حتما با پیمانکار نما و طراح نما مشاوره بگیرید و از آنها کمک بگیرید زیرا آنها در این زمینه می توانند شما را کمک کنند و ایده های جابی را برای زیباتر شدن منزل و همچنین استفاده از متریال مقاوم برای محافظت از داخا خانه به شما ارائه می دهند.

از نمای فایبر سمنت برد در متنوع ترین رنگ ها گرفته تا فایبر سمنت کف و دیوارهای جداکننده ، کنامیت محصولی را ارائه می دهد تا به صاحبان خانه کمک کند تا به ایده آل مورد نظر خود در دکوراسیون و اجرای نمای بنا خود برسند.

شماره ۳: فضای داخلی را با بافت تقویت کنید

همانطور که می دانید از فایبر سمنت برد در خانه های سراسر دنیا استفاده می شود و سازندگان خانه این پنل های همه کاره را در طرح های مختلف نصب کرده اند. صاحبان خانه ها می توانند با ترکیبی از فایبر سمنت ، همراه با سایر مواد و محصولات دیگر، زیبایی بصری و مقاومت بیشتر به نمای خارجی خود بیفزایند.

تلفیق دو متریال مکمل یک روش عالی برای ایجاد تضاد با نمای خارجی شماست و استفاده از روکش ها و روکش های مختلف به هر طراحی  که سلیقه شما است به خانه ظاهری پویا می بخشد. نمای خارجی فوق با موفقیت ترکیبی از سیمان الیاف و روکش سنگ برای طراحی با کنتراست بالا و زیبا است. جفت شدن جلوه طبیعی سنگ با رنگ سفید و تیره رنگ در نما باعث ایجاد تمایز در نمای خارجی و زیبایی بیشتر خانه می شود.

شماره ۴: از مواد با مقاومت بیشتر استفاده کنید

فایبر سمنت برد دهه هاست که محبوبیت زیادی دارد و امروزه این ماده همچنان سیر صعودی خود در ساخت و سازها را حفظ می کند زیرا این یک انتخاب پایدار برای هر دو نمای خارجی و درونی و ساختمان های تجاری و مسکونی است. حال دلیل استفاده زیاد و این محبوبیت چیست؟

فایبر سمنت برد به دلیل مقاومت بالا در برابر رطوبت و سرما و همچنین عایق مناسب در برابر گرما و مناسب برای هر شرایط آب و هوایی می باشد. علت محبوبیت این متریال به دلیل مزایای بسیار زیاد آن می باشد که شامل موارد زیر می باشد:

  • فایبر سمنت بردها از دوام بالایی برخوردار هستند و محصولات کنامیت تا ۵۰ سال دوام خواهند داشت که باعث صرفه جویی در مصرف مواد جایگزین و سایر منابع می شود.

  • فایبر سمنت برد کنامیت از مواد بازیافتی مانند الیاف سلولز و سیمان ساخته شده است.

  • فایبر سمنت برد کنامیت فاقد آزبست است و با سخت ترین استانداردهای کد ساختمان آزمایش می شود تا از خانه محافظت کند و از سلامت بیشتری در محیط داخلی برخوردار باشد.

  • فایبر سمنت کنامیت همچنین کمک می کند تا پروژه ها واجد شرایط امتیاز LEED شوند.

  • سازندگان ساختمان با افزایش تقاضا برای  نماهای خانه های پایدارتر ، به مواد مناسب برای کار نیاز دارند و فایبر سمنت برد گزینه مناسبی برای آنها می باشد.

شماره ۵: اضافه کردن کنتراست استارک

کنتراست شدید نام بازی در رنگ های خانه است. تعداد بیشتری از مالکان و سازندگان خانه ها ترجیح می دهند از نمای سفید با روکش مشکی ، از جمله ناودان ها و نرده های بالکن استفاده کنند.

با این روند ، دیگر لازم نیست نگران یکنواخت بودن نمای خود باشید. سیاه و سفید تقریبا دو مورد از رایج ترین رنگ ها در تمام محصولاتی می باشد که در نمای خارجی از آن استفاده می کنند ، بنابراین لازم نیست منتظر کار رنگ آمیزی سفارشی باشید.و با استفاده از این رنگ ها در نمای خود فقط چشم ها را به ساختمان خود خیره می کنید. این یک روش عالی برای متمایز شدن از نماهای یکسان است ، کاری که بیشتر صاحبان خانه می خواهند این روزها انجام دهند و دوست دارند نمای ساختمان آنها متفاوت و چشم نواز باشد.

آینده فایبر سمنت برد

ما در سالهای گذشته روند سایدینگ الیاف سیمان را مشاهده کرده ایم و انتظار داریم در سال های آینده حتی کارهای جذاب تری نیز به کمک آن بتوان انجام داد. بر اساس تحقیقات صنعت ، “افزایش جمعیت طبقه متوسط ​​، همراه با افزایش درآمد یکبار مصرف ، گسترش بخش مسکن طبقه متوسط ​​را تسهیل کرده است.” “بنابراین انتظار می رود که در دوره پیش بینی ، استفاده از فایبر سمنت برد در این بخش افزایش یابد.”

چه به راه حل هایی برای ساخت مسکن پایدار نیاز داشته باشید و چه بخواهید به صاحبان خانه گزینه هایی برای طراحی خارجی بدهید ، فایبر سمنت برد الهام  و ایده های زیادی به شما می دهد. به روزرسانی نمای بیرونی خانه می تواند بازده بزرگی به همراه داشته باشد ، و هنگامی که صاحبان خانه در فایبر سمنت برد سرمایه گذاری می کنند ، از طراحی و محافظت طولانی مدت برای خانه خود اطمینان حاصل می کنند.



:: برچسب‌ها: خرید فایبر سمنت ,قیمت فایبر سمنت,فایبر سمنت,تولید فایبر سمنت ,فایبر سمنت ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

در اینکه تمام برنج های ایرانی با کیفیت و مرغوبت هستند شکی نیست اما برخی افراد مایلند بهترین برنج ایرانی را بخرند و یا در میان مبلغی که میپردازند برنج بهتری را خریداری کنند ، برنج فجر و برنج شیرودی از رقم های پرفروش برنج ایرانی هستند که در ادامه به مقایسه برنج فجر و برنج شیرودی می پردازیم با ما همراه باشید :

برنج شیرودی، با کیفیت و پرمحصول

حاصل بررسی های علمی پژوهشگران در جهت تولید انواع پرمحصول همراه با حفظ کیفیت و مرغوبیت است. هدف از تولید این نوع گونه محصولات استفاده بهینه از زمین‌های کشاورزی، تولید غذای بیشتر در راستای افزایش جمعیت کره زمین و تامین امنیت غذایی آنهاست.

نتیجه اصلاح ژنتیکی برنج‌های محلی نوع خزر و طارم دیلمانی، که جزو گونه های مرغوب و با کیفیت می‌باشند، تولید برنج های شیرودی بود.

اهمیت اینگونه محصولات در افزایش بهره‌وری زمین‌های کشاورزی و برداشت بیشتر محصولات غذایی است.

این نوع برنج، محصول استان مازندران بوده و کشاورزان آمل، چالوس و تنکابن بیشتر از سایر مناطق به کشت آن روی آوردند. نام دیگر این برنج، استخوانی شیرودی است.

چرا باید در بین برنج ها شیرودی را انتخاب کنیم؟

در میان محصولات اصلاح نژاد شده و پرمحصول، شیرودی ویژگی‌هایی دارد که آن را از سایر رقبا متمایز می‌کند.دانه‌های این برنج، کشیده و بلند هستند و در مقابل آفات و بیماری‌های رایج در مزارع مقاومت خوبی دارند به همین دلیل نیازی به سم‌پاشی در دوران کشت نداشته و در نتیجه محصولی سالم‌تر بدست مصرف کنندگان خواهد رسید.

همانگونه که اشاره شد میزان حساسیت برنج شیرودی نسبت به آفت کرم ساقه خوار، بیماری بلاست و پوسیدگی ساقه کم بوده اما در خصوص کرم برگ‌خوار تا حدودی احتمال درگیر شدن به آن به وجود دارد. زودرس بودن و تعداد زیاد دانه‌ها در یک خوشه از دیگر برتری‌های برنج شیرودی است. نکته قابل توجه در خصوص این محصول این است که با گذشت زمان خوش‌ عطر و خوش‌ طعم‌تر شده و به کیفیت و مرغوبیت آن افزوده می‌شود.

ویژگی‌های ظاهری و کیفی برنج شیرودی

برنج پرمحصول شیرودی تا حدودی از لحاظ ویژگی‌های ظاهری و کیفی به برنج هاشمی و برنج طارم شباهت دارد. اما همانند سایر محصولات اصلاح نژاد شده از لحاظ عطر و طعم قابل مقایسه با گونه‌های برنج محلی و مرغوب نیست.

استفاده از این نوع برنج و به طور کلی برنج‌های پرمحصول در غذاهایی که اساس آنها برنج است چندان مرسوم نیست. شناسایی این نوع برنج، از نوع طارم و هاشمی کار چندان دشواری نیست چرا که عطر زیاد آنها به‌راحتی قابل قیاس با برنج شیرودی است.

اما متاسفانه برخی از سودجویان با مخلوط کردن این دو نوع محصول با هم امکان تشخیص آن توسط مصرف کننده را تقریبا غیرممکن نموده‌اند. رنگ شلتوک برنج شیرودی کاهی و رنگ دانه های آن سفید رنگ و تا حدودی کدر است.

کشت برنج شیرودی

آماده سازی بذر برنج در اواخر فروردین تا اردیبهشت بوده و زمان نشاکاری آن از نیمه دوم اردیبهشت آغاز می‌گردد.

برنج شیرودی انتخابی به صرفه

قیمت پایین برنج‌های پرمحصول به دلیل کم بودن عطر و طعم آنهاست، اما باید در نظر گرفت در زمان انتخاب برنج، نکات دیگری هم اهمیت دارد. به عنوان مثال قیمت پایین‌تر این محصول در بازار می‌تواند برای مصرف کنندگان ایرانی گزینه مناسبی باشد تا برای مراسم‌های بزرگ مانند اعیاد و مراسم‌های مذهبی و پخت غذاهای نذری مانند شله زرده، در حجم‌های بالا، از آن استفاده نمایند.

به‌ویژه آنکه از لحاظ ویژگی‌های ظاهری برنج شیرودی برنجی ممتاز محسوب می‌شود و دانه‌های این برنج پس از پخت به شکل قابل توجهی قد می‌کشند.

برنج فجر ، برنج پر محصول

یکی از انواع برنج ‌های پرمحصول که دارای ویژگی های کیفی مناسبی نیز می‌باشد، برنج فجر است. این محصول در واقع یک نوع برنج اصلاح‌ نژاد شده می‌باشد که حاصل پژوهش‌های محققین و ایجاد تغییرات ژنتیکی بر روی برنج‌های با کیفیت ایرانی بوده و در راستای بهره‌وری بیشتر نسبت به برنج محلی تولید شده است.

برنج فجر بیشتر در استان گیلان تولید می‌شود اما کشاورزان مازندران به ویژه شهرستان آمل و فریدونکنار نیز تا حدودی نسبت به تولید آن مشغول هستند.

برنج فجر ، عطردار یا بدون عطر؟

عطر برنج یکی از ویژگی‌هایی است که نمی توان از کنار آن به سادگی عبور کرد. به طور کلی انواع پر‌ محصول برنج دارای عطر و طعم برنج‌های محلی نیستند.

در ابتدای تولید برنج های فجر، این نوع برنج نیز علی‌رغم ویژگی پرمحصول بودن، عطردار نبود و این نقطه ضعف باعث شده بود که از سوی مصرف کنندگان با استقبال زیادی مواجه نگردد.

مطالعات و پژوهش‌های انجام شده، در نهایت تا حدودی این مشکل را مرتفع نمود. به گونه‌ای که در حال حاضر، این برنج پس از گذشتن از زمان برداشت، اندکی عطر و طعم می گیرد و عطری شبیه بهبرنج خوش‌عطر طارم از آن استشمام می گردد.

ویژگی‌های ظاهری برنج فجر

طول دانه‌های این نوع برنج متوسط و تا حدودی ریز هستند و پس از پخت اندکی قد بلند‌تر می‌شوند. ظاهر خنجر مانند این برنج تا حدودی آن را از سایر انواع برنج متمایز می‌نماید. شلتوک برنج به رنگ زرد روشن بوده و دانه های آن سفید رنگ و اندکی کدر هستند.

نکات کلیدی در خصوص کشت برنج فجر

در ابتدای فصل بهار و در نیمه فروردین ماه، بذرپاشی جهت کشت برنج فجر آغاز و نشاکاری در دهه سوم اردیبهشت ماه انجام می‌شود. از نکات مثبت این گونه می‌توان به زودرس بودن آن اشاره نمود.

در طول دوره کشت آفاتی مانند کرم ساقه‌خوار و برگ‌خوار برنج، می توانند مشکلاتی را ایجاد کنند که پایش مداوم و کنترل دقیق می‌تواند از این مشکل جلوگیری نماید.

یکی دیگر از بیماری‌هایی که برنج فجر را درگیر می‌کند سوختگی غلاف است. برنج فجر نسبت به خوابیدگی یا ورس مقاوم بوده و برای برداشت با سیستم‌های مکانیزه نیز مناسب است.



:: برچسب‌ها: خرید برنج, خرید برنج انلاین, خرید برنج ایرانی, خرید برنج اینترنتی, خرید برنج شمال, خرید برنج طارم, خرید برنج ندا, خرید برنج هاشمی ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

 

آب قلیایی چیست ؟

ممکن است شما ادعای بهداشتی مختلفی در مورد آب قلیایی داشته باشید و یا شنیده باشید. برخی می گویند آب قلیایی می تواند به کاهش روند پیری، تنظیم pH بدن شما و جلوگیری از بیماری های مزمن مانند سرطان کمک کند. اما دقیقا آب قلیایی چیست و به چه دلیل توجه همه در جامعه سلامت و عموم مردم به آن جلب شده است ؟

"قلیایی" در آب قلیایی به سطح PH آن اشاره دارد. سطح pH یک عدد است که میزان اسیدیته یا قلیایی ماده را در مقیاس 0 تا 14 اندازه گیری می کند. به عنوان مثال، چیزی با pH 1 بسیار اسیدی است و چیزی با pH 13 بسیار قلیایی خواهد بود.

به چه آبی قلیایی می گویند ؟

آب قلیایی pH بالاتر از آب آشامیدنی معمولی دارد. به همین دلیل برخی از طرفداران آب قلیایی معتقدند که می تواند اسید را در بدن شما خنثی کند.

آب آشامیدنی معمولی به طور کلی دارای pH خنثی از 7 است. آب قلیایی معمولا دارای pH 8 یا 9 است. با این حال، PH به تنهایی برای افزودن قلیایی قابل توجهی به آب نیست.

آب قلیایی نیز باید حاوی مواد معدنی قلیایی و پتانسیل کاهش اکسایش منفی (ORP) باشد. ORP توانایی آب به عنوان یک پروتئین یا آنتی اکسیدان است. هرچه مقدار ORP منفی باشد، آنتی اکسید کننده تر آن است.

آیا واقعا آب قلیایی شفابخش است؟

آب قلیایی تا حدودی بحث برانگیز است بسیاری از متخصصان سلامت می گویند تحقیقات کافی برای حمایت از بسیاری از ادعاهای سلامتی توسط کاربران و فروشندگان وجود دارد. تفاوت در یافته های تحقیق ممکن است مربوط به انواع مطالعات آب قلیایی باشد.

به گفته کلینیک مایو، آب معمولی برای اکثر مردم بهتر است و مردم بهتر است با مشورت پزشک خود درمان با آب قلیایی را شروع کنند .با این حال، مطالعات متعددی وجود دارد که نشان می دهد آب قلیایی برای شرایط خاص مفید است.

به عنوان مثال، یک مطالعه در سال  2012 stud Trusted Source دریافت که آب آشامیدنی به طور طبیعی گازدار با قلیایی با pH 8.8 ممکن است به پپسین، یعنی آنزیم اصلی که موجب ریفلاکس اسید معده می شود، را غیرفعال کند.

مطالعه دیگری نشان داد که مصرف آب قلیایی یونیزه ممکن است برای افراد دارای فشار خون بالا، دیابت و کلسترول بالا مفید باشد.

یک مطالعه اخیر که شامل 100 نفر بود، پس از مصرف آب با pH بالا نسبت به آب معمولی پس از یک تمرین شدید، اختلاف قابل توجهی در ویسکوزیته کل خون داشت. ویسکوزیته اندازه گیری مستقیم این است که چگونه جریان خون به طور موثر از طریق عروق جریان می یابد.

کسانی که آب با pH بالا مصرف می کنند ویسکوزیته را با 6.3 درصد کاهش می دهد در مقایسه با 36.3 درصد با آب آشامیدنی استاندارد شده. این بدان معنی است که جریان خون با آب قلیایی موثرتر می شود. این می تواند تحویل اکسیژن را در سراسر بدن افزایش دهد.

طول عمر با آب قلیایی

مطالعه ای که در سال 2016 منتشر شد، به بررسی تأثیر مصرف آب قلیایی بر روی 150 موش در طی 3 سال پرداخت.

نتایج نشان می دهد که افرادی که آب قلیایی را می خورند علائم طول عمر بیشتری داشته اند، به عبارت دیگر، آنها سال ها کمتر و بیشتر احتمال دارد که طول عمر بیشتری داشته باشند.

در قلب، کبد، کلیه ها، مغز و روده گروه های مورد مطالعه اختلاف معنی داری مشاهده نشد و آسیب دیده نبود اما تفاوت در نحوه موش و ارگان های بدن آنها بود

آیا آب قلیایی باعث کاهش وزن می شود؟

آب قلیایی برای سلامتی عمومی و متابولیسم مزایای بیشماری دارد. تحقیقات بسیاری در زمینه کاهش وزن و تناسب اندام با آب قلیایی انجام شده است . اما اب قلیایی به صورت یکسان بر روی همه تاثیر ندارد پس ممکن است اگر دلیل چاقی شما اسیدی بودن بدن و استفاده از مواد غذایی اسیدی ، می توانید نوشیدن آب قلیایی را برای کاهش وزن امتحان کنید.

خلاصه فواید بهداشتی و سلامتی آب قلیایی روی بدن و سلامت انسان  :

آب قلیایی یونیزه شده برای آشامیدن و پخت و پز استفاده می شود و برای مصرف کنندگان چندین حسن دارد:
قلیایی کردن : بازگرداندن موازنه PH با کاهش درجه اسید
خواص آنتی اکسیدان : کمک به خنثی کردن رادیکالهای آزاد که باعث جلوگیری از صدمه به سلول ها و DNA می شود.
سوپر هیدراتاسیون (نفوذ پذیری و آبرسانی بالا) : کوچکتر بودن اندازه مولکولهای آب (حالت خوشه ای) که اجازه نفوز بیشتر آب را به سلول ها می دهد.
 غنی سازی معدنی : شامل غلظت های بالائی از مواد معدنی قلیایی شامل کلسیم و پتاسیم می باشد که برای سلامتی انسانی حیاتی هستند.
غنی سازی اکسیژن : میزان اکسیژن محلول خون را افزایش می دهد.
 سم زدایی : از بین بردن مخاط ساخته شده در دیواره روده بزرگ که این عمل باعث افزایش توانایی بدن در جذب مواد مغذی می شود.
پاکسازی : کمک به شستشو و دفع و دفع مواد زائد اسیدی و سمی که بیشتر نقاط بدن تجمع پیدا می کنند.
انرژی زایی : یون هیدروکسیل (OH) با بار منفی در افزایش انرژی ، هوشیاری ذهنی و بالا بردن سطح کل هوشیاری بدن کمک می کند.
کاهش وزن
حذف آفت کش ها : آب قلیایی قوی با PH بالای 10.5 به حذف آفت کش ها از میوه ها و سبزیجات کمک می کند

خرید آب قلیایی در فاضل آباد

آب قلیایی را می توان در بسیاری از فروشگاه های مواد غذایی و بهداشت مواد غذایی خریداری کرد. همچنین می توانید آنلاین آن را خریداری نمایید.

آب قلیایی لوکساب در بسیاری از فروشگاه های زنجیره ای بزرگ نیز به فروش می رسد.لازم به ذکر است آب قلیایی لوکساب اولین و تنها آب قلیایی در ایران است . در تولید آب قلیایی شرکت خوش نوشان مشرق زمین تمام استاندارد های جهانی رعایت شده و دستگاه های تولید آب قلیایی تمام وارداتی هستند.



:: برچسب‌ها: خرید آب،خرید آب قلیایی،آب یونیزه شده قلیایی،آب قلیایی ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 مهر 1399 | نظرات ()